Sitten on meillä edessä se suven suurin juhla ,eli juhannus! Oikein hauskaa juhannusta kaikille napsulaisille!

Muistakaa ,raittina rattiin ja ruoriin, niin ei tule ikäviä yllätyksiä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 10:43

Hyttysen hyrinä, ukkosen jyrinä.
Perhosen lento, vanamo hento.
Purojen juoksu, mataran tuoksu.
Matojen tonkija, onnekas onkija.
Hehkuva katu, kuutamo satu.
Mansikkamaito - KESÄ ON AITO!

Hauskaa juhannusta myös Sinulle sulkis!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2011 - 11:16

Väga lõbus jaanipäeva sinna ka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 11:35

Hyvää juhannusta Sinullekin, kuten kaikille muillekin napsuttelijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 11:42

Kiitos, annoit ainakin parhaan juhannustoivomuksen meidän uhkarohkeille rattimiehille ja naisille.
Minä ja seurueeni varmasti noudattavat sitä.
Onnellista ja samalla rauhallista, mutta reipasta ja kivaa juhannusta Sinullekin, muistat sen sitten
vielä kun olet jo harmaa pantteri vai aiotko rokki-papan kuosiin, nahkarotsi päällä. bootsit jalassa, poninhäntä pieni niskassa. Muistelet ikätoverien kanssa tätäkin juhannusta kitaraa soitellen ja janojuomaa
nauttien.Sittenhän se nähdään kun sen aika on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 11:43

Hyvää Juhannusta minunkin puolesta kaikille napsuille!! Joka niemeen, notkoon ja saarelmaan sekä kyliin ja kaupunkeihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 12:12

Meillä alkoi aamutuimaan jo Juhannus, Jade tuli kukonlaulun aikaan ja on maanantai aamuun asti..Juoksemme kahden asunnonväliä ollaan Juhannusaatto heillä yötä, Piki mukana, hoidamme kissan, mielellää kahta mutta ei hävinnyt on toinen..
Vanhemmat menivät töihin Nummirock Metal Festivaali Kauhajoen Nummijärvellä 23.-25.6.2011..

joten raittinapa hyvinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 13:05

Oikein hyvää juhannusta sinullekin. Emme viinan kanssa läträile, on mielenkiintoista puuhaa muutenkin nyt juhannuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 13:18

Hyvää Juhannusta kaikille napsuille ja napsuttarille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 13:28

Nyt Juhannuksen taivas korkeana kaartaa, ja päivä kallistuu jo mailleen...juhannuskukat tuoksuu kartanoilla, ruiskorret vainioilla hiljaa häilyy. Käy lämmin tuuli, niinkuin äidin henkäys, maaemon loppumaton sydänlempeys...
Hyvää Juhannusta Sukkikselle Suomesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 13:52

Oikein hyvää juhannusta kaikille napsuttelijoille!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 14:02

Kaunista Juhannusta Kaikille ystävilleni .Nautitaan luonnosta ja sen vehreydestä.Tällähetkellä pilvinen ja tuulinenkin ilma, mutta aika lämmintä kuitenkin. Käväsin kaupungissa ja siellä oli ihmeen hiljaista kaupoissa ja muuallakin.Nyt kotona maaseudun rauhassa.
Sulkkikselle sitä Suomen suvea ja vihreyden tuoksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 14:24

Hyvää juhannusta kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 15:14

Hyvää juhannusta Sinulle ja kaikille muillekin täältä järven rannalta!
Ei anneta sään lannistaa, vaan pökköä saunan pesään. Näillä keleillä ei tarvitse ruoriin eikä rattiin koskea, vaan ihaillaan vaahtopäitä ikkunan läpi.
Ensi viikolla varmaan pääsemme vesille auringon paistaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 17:23

Hyvää juhannusta sinulle. Naatitaan kesän juhlasta olipa sää sitten millainen tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:27

Mukavaa juhannusta napsuttelijoille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:42

kiitoksia sinulle kuin kaikille napsulaisillekkin hyvää ja rauhallista jussia .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 22:46

Rauha ja maltti on valttia juhannuksena..Hyvää rauhallista juhannusta kaikille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2011 - 07:31

Kesäyössä

Minä kuljen tuttua polkuain,
suopursujen tuoksu niin huumaa, -
sydän, hiljaa hetkinen rinnassain!
Yö henkii kaihoa kuumaa.

Hämy vihreä verhoo hongikon,
suosilmät niin vietellen läikkyy -
en tule, en tule, mun kiire on:
mulle toiset silmät väikkyy.

Vie polkuni järven pohjukkaan
läpi nukkuvan kylän laidan,
siellä harmaa veräjä raollaan
on keskellä harmaan aidan.

Sen veräjän takana odottaa
ilo, onni ja unhon huuma,
sua odottaa, sua odottaa
sinä sydän rauhaton, kuuma.

- V.A. Koskenniemi -

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 21:56

Kiitos, mittumaari on vietetty ja näin jälkeenpäin voin todeta että meni kuten odotinkin.
Pikkupiikana kun sai olla kolmena päivänä kuudelle muulle - niin puhti oli niin poissa iltaisin, ettei sitä enää ollut oikein järjissäänkään. Edes saunassa ei jaksanut kuin vain huuhdella päivän hiet pois.