Miltä uuninpelti/ritilät tai grilli näyttää? www.mtv3.fi/kilpailut/?koti%...%2F1348811

Mainos! www.mtv3.fi/kilpailut/?koti%...%2F1348811

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 19:03

Helpoin tapa pitää kodissa pinta kuin pinta puhtaana on puhdistaa se riittävän usein,jotta lika ei pääse pinttymään.

Kysyjän kommentti

Tuutikin kommentti niin totta !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 18:56

Joo kyllähän siinä mainos puhdasta saa aikaan.
Olen käyttänyt omis puhdistussieniä ja liinoja sekä aineita vuosien ajan ja
hyvin pelaa. Puhdasta tulee etikalla ja soodallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:18

Taitaa olla enemmän tarua kuin totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:51

Tuttua puuhaa, grillin ritilät pestään joka kerta käytön jälkeen ettei pinty kiinni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 23:26

Säännöllinen puhdistus perusvälinein ehkäisee sen, ettei tarvitse ruveta "räjäyttelemään" pinttymiä pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 06:18

Hyvältä näyttää. Suursiivouksessa käytän höyrypesuria, mutta tavallisessa arkisiivouksessa Universal Stonea. www.universalstone.eu/ Suosittelen lämpimästi. Myrkytön vaihtoehto ja lika lähtee helposti pintoja naarmuttamatta. Käyttöohjeet kannattaa lukea. Itse käytän keraamisen lieden, uunin ja tiskialtaan pesuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 23.06.2011 - 07:44

Poikani ollessa vielä alle kymmenvuotias pyöri telkkarissa mainos jossa selvästi tympääntynyt isä yritti puhdistaa grilliritilää perinteisellä menetelmällä, saippuaa ja vettä. Hikeä otsalta pyyhkien hän delegoi homman teini-ikäiselle pojalleen joka vain löhöili aurinkotuolilla ja kuunteli korvakuulokkeilla musiikkia. Pojan äiti vilautti kuitenkin kettiön ikkunasta uutta ihmeellistä puhdistusainetta joka ottaisi ritilästä noen ja rasvan pois vain suihkauttamalla. Mainoksen isä olikin siten kovin ihmeissään kun poika oli suorittanut siivoustyönsä äärimmäisen nopeasti...

Mainoksen nähtyään poikani kärtti aina kaupassa käydessämme ostamaan sitä puhdistusainetta. Kerran sitten ostinkin. Pettymys oli valtava kun ei kaikki mennytkään niinkuin mainoksessa oli luvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 21:16

Kokeilin keraamisen liesitason puhdistusainetta uunin ritilälle ja pelleille ja täytyy sanoa, että puhdasta tuli, pellit ovat kuin uudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2011 - 21:44

Teräsvillamytty vain kouraan ja puhdasta tulee.