Onko Amerikassa todellakin malaisjärjen käyttö kielletty??!! Vai mitä mieltäolette? www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...1062213934

Lisätty: 22.06.2011 - 19:01

Kiitos putte kun laitoit linkin kokonaisuudessaan. Ei olisi pitänyt laittaa sitä otsikkoon, kun silloin näköjään tila loppui kesken. Sorry!

Avainsanat: lapsi mikroon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 15:37

Onneksi ne toiset lapset eivät enään mahdu mikroon. Tarkoitat varmaan tätä uutista.
Linkistäsi oli loppuosa kadonnut.
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...7_ul.shtml

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2011 - 13:34

Eipä löydy sivua mutta voin vakuuttaa että omassa maassamme sattuu kaikkea mitä kuvitella voi ja sitäkin jota ei voi kuvitella! Tarkoitan noita uusavuttomien ja oman elämänsä hallintaa omaamattomien vanhempien kohelluksia, niitä tulee faktana korviin eli "pääkallon paikalta".
En ole vielä kuullut että joku olisi kersansa mikroon pistänyt.... jos siitä on tuossa kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 14:33

On Suomessakin; sivua ei löydy, kun ei osata likkiä laittaa oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 22.06.2011 - 14:37

Amerikkalaiset ovat säälittäviä mitä maalaisjärjen käyttöön tulee. Jos liikennevaloissa ei luo 'walk' eivät ne raukat pääse kadun yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 14:57

Amerikkalaiset tottuneet saamaan melkein kaiken valmiina....mutta en tiedä mistä on kysymys, kun linkki ei aukene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 15:09

Sivu hukassa, joten vastaaminen mahdoton..
Mutta se täytyy myöntää siellä niinpal erillaista muutenkin kaikki jopa on niin niin suurta...

Lisätty: 22.06.2011 - 22:00

Nyt tiedän jutun karmeaa mutta totta...
Mikron valmistajien siis pitää lisätä vielä tämä ettei sovellu lapsen kuivattamiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 16:07

Eipä siellä kaikki ehkä toisin ole, on vain sattunut sairaita ihmisiä, jotka ovat halunneet päästä lapsestaan.
Kylläkin karmealla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 16:16

Sivu ei auennut, joten vastaaminen ei onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 16:36

Kirjoitetun tekstin ymmärtämisessä lienee rajoituksia.
Käyttöohjeissa ei liene mainittu moista toimenpidettä.
Joukkokanne varmaan tulee, jos ei ollut varoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 18:38

Jos tuo on totta, että äiti laittaa lapsen mikroon ...niiin on kyllä aika järkyttävää!!
Löysin ko sivun ja putte_46:kin sen laittanut tänne :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 19:04

Kovasti sairaalta vaikutti tuo juttu, eikä tapahtuma ole ainut laatuaan näköjään.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 21:54

Ihan sairasta ,on mistä hyvänsä.En lue edes noin karmeita juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 22:57

Sivu ei auennut..Mutta selvisi asia..sairasta touhua..hyi kauhistus.