Mikä harrastus sopisi minulle kun aina ei jaksa tehdä mitään eikä osaa mitään?

Sopivan lyhyt ja raskas treeni kelpaisi!

Avainsanat: harrastus treeni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 19:18

Älä hei aliarvio itseäsi. Luota siihen että tekemällä oppii. Kunkaikkea tekee mikä etteen tulee tai yrittää niin varmaan oppii uutta.Harrastusta sinulle en osaa sanoa, mutta itse parhaiten tietää mikä kiinnostaa. Säännölliseti jotain tekee, jaksaakin paremmin.Kielteinen asenne jarruttaa elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 20:48

Portaan korkuinen palli (13 cm) lattialle ja sitten siihen ylös alas, ikäänkuin portaita nouste.
Tehokas, rasittava ja edullinen kuntoiluväline.
Aluksi muutamia nousuja ja vauhti sitten siitä kiihtyy. Kun teet nousun sata kertaa hengästymättä on kuntokäyräsi jo tosi korkealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 21:02

Keppi-, ja narujumpat ovat myös tehokkaita ja halpoja harjoitteluvälineitä.
Sopii hyvin jos ylävartalon lihakset ovat kireät. Vain 15 minuuttia päiväss riittää jos teet sen
säännöllisesti. On kokemusta.Sen voi lisäksi suorittaa kotona ja sopii hyvin papan vihjeen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 22:22

Uiminen on myös hyvä harrastus kesällä...ja pyöräilylenkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.06.2011 - 00:03

Taitaa olla motivaatiosta kiinni. Ensin se, niin puhtiakin löytyy kokeilemaan jotain. Pelkkä reipas kävely on yksi halvin ja tehokas muoto. Suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 06:01

Löydettyäsi motivaation liikuntaan keksit varmaankin itsellesi sopivan kuntoilumuodon. Sen tehtyäsi saat hyvän ja iloisen mielen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 09:04

Olet ilmeisesti aika nuori vielä joten hyvä harrastus olisi uinti. Ei kannata vielä valita mitään keppijumppia eikä sauvakävelyitä, ovat "mummolajeja"...sorry vaan.
Harrastus jossa voi olla ulkona ,on kaikin puolin hyvä eli kesällä jos löytyy uintipaikka, niin sinne ja talvella sitten uimahalliin. Uiminen on kehon kannalta kokonaisvaltaista harjoitusta.
Pyöräily on kiva harrastus kesäaikaan, siinä mieli virkistyy kun maisema vaihtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 11:43

Uintia ja pyöräilyä suosittelen.Molempia ihan varmasti osaat ja voit harrastaa niitä silloin kun tahdot.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 22.06.2011 - 14:46

Uimaan siitä, hus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 15:07

Näin tähän aikaan vuodesta aamulla aikaisin onkimaan oikein kunnon vanhalla mato ongella ja jos tuntuu liian raskaalta ota varmuuden vuoksi uimahousut mukaan jotta ehdit vielä uida polskauttaa virkeyttä itseesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 15:59

Uinti on kuntoilumuotona erittäin monipuolinen liikuntalaji, koska se harjoittaa sekä ylävartaloa, että alavartaloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 07:02

Kesällä ulkoilua kävellen, pyöräillen tai uiden. Jos saat jonkun kaverin innostumaan frisbeestä, niin aina parempi, voitte sitten toisianne houkutella lajin pariin. Frisbeekään ei maksa omaisuuksia. Sitten sateisina päivinä ja silloin kun ei vaan jaksa lähtee ulos laita kajarit kaakkoon ja mielimusaa soimaan ja sitten annat musiikin viedä tanssiin. Ennen kuin huomaatkaan harjoitus on tehnyt sinusta paremman tanssijan. Väitän, että kyllä jokainen jotain osaa. Et sinäkään ole tästä poikkeus. Muista, että harjoitus tekee mestarin lajissa kuin lajissa. Ja eihän välttämättä tarvitse tullakaan mestaritasolle, pääasia, että nauttii liikunnasta. Nyt vain käärit hihat ja hommiin!