Kohtuullinen sakko?

www.iltasanomat.fi/autot/Maa...lk_is_au_1
Osataan sitä muuallakin sakottaa kuin Suomessa.
Minä ajoin ko. maan läpi rajoitusten mukaan, kun en tullut ostaneeksi veromerkkiä, vaikka ajoin myös moottoritiellä, kun en jaksanut lähteä kiertämään. Mitähän siitä olisi rokotettu? Paljon tietääkseni ainakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 16:20

Luulisi siinä kaasujalan kevenevän kukkaron kevenemisen myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 16:17

Aivan kohtuullinen sakko, tulotkin arvon herralla tai leidilla ovat varmaan sitä luokkkaa, että kestää ajella ja
onhan autokin hyvä kaara alla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:26

Hui mitkä tulot pitää olla kun moiset sakot saa.
No tuollapäin maailmaa ajellaankin aika kovaa baanoilla, mutta on toi jo lähes formulavauhtia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:30

Aika isoja on Suomen sakotkin. Mutta en tuollaista vielä ole kuullut. Lottopotti ihan selvästi. Kyllä poru pääsee jos maksaa. Toiset ei maksa laskujansa koskaan Kerran yksi mies esitteli minulle pysäköinneistä saatuja lappuja, joissa sakko. Oli tiivis 20cm nippu. Sanoi näitä en maksa.En ole koskaan maksanut,ei ole mistä ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:36

Toivottavasti kaasujalka kevenee, lompakkonsa tyhjentymisen myötä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 17:58

Taitaa olla vanha tekijä; www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/35136

Ei kun vanhajuttu!
Mies on Ruotsin varattomia romaaneja. On kunnostautunut siellä ennenkin ja saanut varattomuuden takia sakkonsa anteeksi.

Lisätty: 21.06.2011 - 19:45

Juttus on julkaistu: 12.08.2010 20:00

Lisätty: 22.06.2011 - 01:59

Tässä parempi uutinen; www.hs.fi/tulosta/1135267070775

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 18:07

Sitä se on, kun on raskas kaasujalka ja täytyy kokeilla, miten auto kulkee. Tyhmyydestä sakotetaan, joten eiköhän herra muista tämän sakon lopun ikäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 19:12

Sitä saa mitä tilaa - mersumies sai kovasta ylinopeudesta kovat rapsut........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 19:48

Mies ajoi ylinopeutta ja kuunteli poliisiauton takapenkillä poliisin saarnaamista:

“Teidän tuloillanne tämä tekee 3250 euroa, joten olisi varmaan
kannattanut miettiä kahdesti moista kaahaamista, jolla ette
ajallisesti voita kuin kolme minuuttia..ja blaa..blaa..”

Mies kuunteli hiljaisena aikansa ja esitti sitten varovaisen kysymyksen:

“Voisiko konstaapeli ystävällisesti laskea, paljonko minun
tuloillani mahtaisi mahdollisesti saada sakkoa virkamiehen
sanallisesta halveeraamisesta?”

“Hetkinen lasketaanpa… se näyttäisi tekevän tuollaiset pyöreät
600 euroa.”

Mies vastasi tyynen rauhallisesti:

“No laitetaan sitten yksi sellainen, vitun homo.”

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 20:43

Ajavat silti kovaa vauhtia vaikka millaisen sakon antaisi.
Ei muuta kuin hilut kinttuihin ja istumaan, niin ovat ainakin sen aikaa kaahailematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 22:27

Kun kunnolla kaasjalkaa käyttää..tulee kunnon sakot..ja rahapussi kevenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.06.2011 - 00:00

Tuttu merkki - ei sen vika, vaan sen joka istuu siinä ratin ja etupenkin selkänojan välissä. Ihan oikein tuolle kaaharille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 11:47

Sai ansionsa ja tulojensa mukaan.