Missä vietätte Juhannusta? Täällä on ennustettu olevan huono sää, että kait kotosalla menee meidän juhannus.

Avainsanat: juhannus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 10:12

Mökkimaisemissa Airiston rannalla. Perinteisesti saunoen, grillaten ja kokkoa poltellen (säävaraus). Lippukin on salossa läpi yön.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2011 - 09:39

Epävakaata, vaihtelevaa säätä ennustetaan koko Suomeen. Mutta kun on katto pään päällä eikä suuria paineita juhannuksen juhlintaan ole, silloin pärjää kyllä.
Oli tarkoituksena lähteä käymään appiukon luona eli ajomatkaa jonkin verran. Taitaapa jäädä nyt koska sateella ei viitsi ajella, kyllä sitä parempaakin säätä varmaan vielä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 09:59

Kotosalla vietämme juhannuksen kuten yleensä aina. On tosi hiljaista ollut yleensä kun lähinaapurit ovat olleet juhannuksen vietossa jossain muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:16

Mökkeilyn merkeissä mennään tämäkin juhannus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:27

Kotona ollaan ja nautitaan hiljaisuudesta. Kaikki hulinoivat juhannuksen viettäjät lähtevät kaupungista maalle juhlimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 11:51

Kyllä se kotimaisemissa juhannus vierähtää. Koti on meikäläiselle paras paikka.
Aattona meillä on pieni suruhartaus siskon mökillä, mutta siihen se sitten kaikki
jääkin.
Ei vanha jaksa enään, vaikka sanovat että kyllä vanhakin jaksaa vielä, niin mitä se
jaksaa en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 14:28

Juhannusaatto aamuna lähden Vuolenkoskelle myymään kalaherkkuja..lapsenlapseni avuksi..Senjälkeen juhannus-saunaan ..vihta pitää olla ehdottomasti mukana..
Sitten kiireesti hiusten laittaminen,ja pukeutumin juhlavasti..ja lähdettävä tyttären kihlajaisiin..asuu ihan lähellä.
Jos ei illasta sada käymme katsomassa kokon sytytyksen..ja samalla vähän pöyrähtämässä tassimusiikin tahdissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:12

Omalla mökillä tänä vuonna, viime vuonna Prahassa. Siis jos vieraat eivät valloita mökkiämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:37

Kotona ollaan, kyllä varmaan lapsenlasta jonnekin viedään kesää katsomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 16:44

Mökillä ollaan satoi tai paistoi. =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 18:25

Mihinkäs sitä ihminen nyt kotoaan lähtisi! Tulkoot juhannusvieraat meille, kuten muinakin vuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 18:26

Lähden Valamoon, siellä olen ollut parina edellisenä vuotena myös. Lenkkeilen, jos sää ja itikat sallivat, käyn syömässä hyvin luostarin ravintolassa ja ehkä vähän Valamon viiniäkin maistelen.....ja kunnon dekkari mukaan, jos sade yllättää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:49

Me ollaan kesäisin aina viikonloppuisin mökillä, säästä tai juhlapyhästä riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 12:15

Oleilua ,kesäpuuhaa,luonnonhelmassa. Omassa kodissa ja pihalla. Luontokävelyä,keittoa,sämpylää,kahvia ja piirasta.Lampi uintia ja saunomista.Pyöräilyä kenties autoilua jos joku pirauttaa.