Onko napsulaisissa ketään joka tulee ensi talveksi Kanarialle ?????

Playa Del Inglesiin tai Puerto Ricoon????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2011 - 22:26

Vuosittain tammikuussa suuntaamme talvilomalle Gran Canarialle. Tänä vuonna olimme San Agustinissa. Puierto Ricosta pidän paljon, mutta Inglesistä on helpoin lähteä vuoristoon. Maspalomasin rantakävelyistä pidän erityisen paljon. Jokaisessa kohteessa on omat hyvät puolensa.

Luin kysymyksesi tarkemmin ja taisit tarkoittaa koko talveksi. Tuo on vielä vasta haaveissa.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti tulee aika jolloin voit olla koko talven lämmössä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2011 - 22:09

Ei ole vielä ainakaan teidossa paikkaa minne menen...aika näyttää,minne tulee lähdettyä..kyllä joka tapauksessa joku reissu tulee tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 22:28

Suomessa pysyttelen koko talven.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 22:40

Haavena vain. Kyllä se aika joskus koittaa että pääsee koko talveksi lämpimään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 22:50

Talven reissu suuntautuu todennäköisesti Intiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 07:39

Talvella värjötellään kotikonnuilla kylmässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 08:23

Heippa vain Sulkis ja hyvää keskikesän juhlaa Sinulle sinne Kanarialle, jos jo olet talvea paossa siellä.
No ei mummeli ole enään matkustamassa minnekään ulkomaille, muutoin kuin teidän matkalaisten
kuvien kautta, joita on hieno selata.
Kyllä se on nyt nautittava kesästä, jotta jaksaa sitten talven paukut ja tuiskut kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 09:00

Vain viikoksi Kanarialle talvella eli itsenäisyyspäivän aikaan, todennäköisesti Ingelsiin, siellä on yksi Tjären hotellikompleksi (rivtitaloja) jota ovat mainostaneet ok-majapaikaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:14

Teneriffalle kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 12:03

Ei ole suunnitelmissa vielä ainakaan, eihän sitä koskaan tiedä mihin nenä näyttää ja sitten vaan menox...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 14:04

Tere tere sulkkis.Kiva kun pistät tarinaa,Oli miellyttävä kysymys. Mutta en tule sinnepäin. Olisi varmaan katsomisen arvoista.Juureni on kot suomessa, olen Finis tyttö.Nytkin aivan ihana päivä ja lämmintä.Aurinko komeilee ja kirkasta on. Linnut livertää. Ruokkii pieniä tiippejään.Se on jussi ovella.
Joten sinnekin juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 18:53

en ole menossa kanarialle mutta tammikuussa filippiineille kyllä 2 kuukaudeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2011 - 15:18

Käymään saatan tullakin, mutta pidemmäksi ajaksi en pääse.
Ehkä joskus muutaman vuoden päästä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:29

Taas tekisi mieli Ingelisiin, mutta ei käy. Oikein mukavaa Juhannusta sinulle.