Mikä tapahtuma kerää 22-26.6.juhannusviikolla 2000 vapaaehtoista palvelukseen kotiseudullani. Kohtaammeko siellä?

Kysymyksessä on hengellinen tapahtuma.

Avainsanat: kategoria ajankohtaisuus ja mikä ettei uutinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2011 - 07:37

Edellä jo tulikin selväksi mitä siellä tapahtuu joten minä toivotan vain antoisaa viikonloppua. Loma loppuu ja aloitan työt tänään joten reissut on nyt vähäksi aikaa heitetty.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille, vaikka joukossa ehdotettiin puoluettakin, mutta sitä se ei
todella ollut. Pikkukekkerit oli hauska huomio myös, mutta olin nyt asialinjalla, kun alkaa arki ja aherrus ja kaii´kki ovat toivottavati selvinneet ruispellosta takaisin, tai lähteeseen jos on pullahdettu niin on päästy kuiville, sekä heinää jos on kerätty 7-sorttia niin nokkonenkin kukkii
ja aijai se varsin varmasti kutittelee kuin sulhaspoika.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2011 - 11:33

sille ajalle ajoittuu ainakin helluntaiseurakunnan kesäjuhlat Keuruulla, mutta minä en osallistu. Kuulun kansankirkkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 15:56

Toivottavasti tapahtumanne onnistuu. En osallistu kirkollisiin tai muihin hengellisiin tapahtumiin. Tämä ei estä minua uskomasta Jumalaan. Mielestäni Jumalan ja ihmisen välillä ei tarvita välittäjiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 16:30

Juhannuskonferenssi - ke-su 22.-26.6.

Iso Kirja
Helluntaiherätyksen Juhannuskonferenssin teemana `Löydä yhteys`
Ohjelmassa on luvassa ajankohtaista Raamatun opetusta, monipuolista musiikkia sekä lasten ja nuorten tapahtumia.
Lisätietoja: [email protected]
www.juhannuskonferenssi.fi

Tästä taitaa olla kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:25

Juhannuskonferenssi 2011

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:50

Juhannuskonferenssi, Keuruu

Keuruulla helluntaiherätyksen vuotuisen Juhannuskonferenssin teemana on "Löydä yhteys". Tapahtuma juhannusviikolla 22.-26.6.2011.

Juhannuskonferenssin puhujavieraina ovat muiden muassa Iso Kirja -opiston entinen rehtori, professori Veli-Matti Kärkkäinen Yhdysvalloista sekä europarlamentaarikko Sari Essayah. Fida Internationalin ja ison Jippii-kuoron järjestämän lähetysjuhlan juontaa pikaluistelija Mika Poutala.

Konferenssin musiikkitarjonta on monipuolista solisteista kuoroihin ja bändeihin. Juhannusaaton kirkkokonsertissa Keuruun kirkossa esiintyy Viktor Klimenko säestäjinään diplomiurkuri Matti Pesonen ja viulisti Rauno Välipakka. Lauantain musiikkihetkessä vierailee kitaristilegenda Jukka Tolonen. Juhannusillan suuressa ylistysjuhlassa esiintyy Amerikan suomalainen Petri Kosonen yhtyeineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 19:06

Juhannuskonferenssi Keuruu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 19:31

www.juhannuskonferenssi.fi/
Löydä yhteys. Hengellinen raamatun opetus.Juhannuskonfressi.Mikä kerää ihmisiä telttaankuulemaan sanomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:13

Helluntailaisten kesäkekkerit Keuruun maisemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 11:09

Taitaa olla jonkun "uskonnollisen puolueen" kesätapahtuma. Niitä kun Suomessa riittää.
Vältän aina nuo tapahtumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 13:48

Helluntailaisten kesäjuhlat taitavat olla silloin Keuruulla ja vilinää ja vilskettä riittää, kun niin iso määrä kerralla kokoontuu. Vaan kun kyseessä hengellinen tapahtuma, ei järjestyshäiriöitä tarvitse pelätä. En aio osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:29

Emme valitettavasti. On muuta menoa.