Hei kaikki napsulaiset jotka olette lähellällä Turkua, oletteko kuulleet lentokoneiden komeaa jylinää ?

Huomenna on komea airshow, on harjoitelleet nämä vierailijat, ei ole ollut rahasta pulaa, ovat temppuja ja värejä komeasti näyttäneet pari päivää jo.

Avainsanat: lentonäytös

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2011 - 11:53

Varmasti komeaa kuultavaa ja katseltavaa. Vaan liian pitkä on matka täältä Järvi-Suomesta sinne Turkuun.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 18:50

50 vuotta sitten olin Kaivopuiston rannassa katsomassa jenkkien edellistä taitolentonäytöstä Suomessa.
Se saa riittää sitä lajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 19:23

Nyt en ole lähellä Turkua, joten tästä en pääse osalliseksi. Aikanaan vuosikymmeniä sitten Luonnetjärven kentällä (Jyväskylän lentokenttä nykyisin) olen ollut lentonäytöstä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 20:53

Juu kuunneltiin todella ja ei ihan miellyttävää ääntä ollut, oli kuin sota olisi syttynyt ja huomenna vielä edessä.. sotaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 11:16

Juu luin juuri jostain, että lepäävät Suomessa pari viikkoa, mutta antavat joitakin näytöksiä.
Eilen ja tänään Turku vetää 20000 katselijaa arvelivat viisaat tietäjät.

Lähteet:
lehtijuttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 18:00

En ole lähellä Turkua, joten lentokoneiden jytinää ei ole kuulunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 22:49

En ole lähellä Turkua, joten se näytös jää näkemättä.
Mutta kyllä täällä Hki-Vantaan koneiden jylinä kuuluu päivittäin ja näytöskin näkyy,
osa kun lentää todella matalalla laskeutuessaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 10:03

Niinhän se meni:

Äänesi kuulin, mutta auttaa en voinut.

Näkemättä jäi. Hieman harmillista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:07

Kaukana Turusta, mutta silti on jylinä käynyt, oli jotkut harjoitukse tuossa muutaman kilometrin päässä tässä taannoin. Ja menneenä viikonloppuna niitä lenteli jossain hieman kauempaa. Liekä ne Turun koneet käyneet täältä vauhtia hakemassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2011 - 09:07

Tänään nuo koneet tulevat Helsingin ylle klo 13:n tienoilla, täytyypä tähyillä taivaalle jos niitä näkyisi ja jylinä kuuluisi.