Hulppeita pyöriä?www.iltalehti.fi/autot/20110...2_am.shtml

Lisätty: 19.06.2011 - 08:06

www.iltasanomat.fi/autot/you...60601.html

Avainsanat: moottoripyörä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 08:23

Kyllä tassä oli konepyörä jo 50-luvulla. MV Agusta 500cc 6 sylinteriä.
www.youtube.com/watch?v=JjCp66PoEYw
Tuollaisten amerikkalaisten ympäri kiertää 8'sikkoa tänä päivänäkin mutkaisella tiellä.

Lisätty: 18.06.2011 - 19:00

Minullapa oli tälläinen vuodet 1960-95;
www.google.com/imgres?imgurl...CBwQ9QEwAQ

Kysyjän kommentti

Itselläni oli kauan sitten jawa z 150cc mangnetopeli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2011 - 09:40

Joskus tuollaisia komeita ilmestyksiä näkee ja huomaa että on omistajiensa silmäteriä ovat niin niin kiltäviä upeita ilmestyksiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 11:25

Johan on prätkä, aivan kaamean kokoinen ja hintaakin on ihan mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 11:25

Voi kun pääsisi kyytiin! Istuisin vaikka ivaloon asti takapuoli hellänä :) Onneksi suvussa ja naapurustossa pyörii Harrikoita ja " Trumppia" riittävästi . Saa hieman lievitystä.Itse en kyllä ajaa uskalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 12:21

Toivottavasti ei ilmesty meidän kulmille; riittävästi meteliä tuon yhden mummelin harlikassa. Prätkäily on ihan ok laji. Itsekin tullut 80-luvulla harrastettua paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 13:24

Pienemmissäkin pyörissä sen käynnistyessä pää kääntyy.
On herralla rahaa ja huvit sen mukaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 14:39

Pojallani on komea entisöity Harrikka, asuu meitä lähes vastapäätä ja nautin suunnattomasti kun urku alkaa laulamaan. Asun myös lähellä kuivaa lämmintä tilaa jonka alakerrassa säilytetään museo autoja, Barbi autoa ja erilaisia Triumpheja, ovat moottorit V8 ja nähtävyyksiä kesäisin. T-talon kellarista niitä löytyy, tule tutustumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 14:43

Komeita ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 16:08

Jutussa tulikin selvitettyä kaikki muu paitsi hinta, joka tuolla pelillä lienee hirmuinen. Mietin pienessä päässäni, että mitä järkeä on moottoripyörässä, jolla tehot riittää ajaa 400 km/tunnissa, mutta käytännössä voit ajaa vain reilun neljäsosan verran maksimivauhdista......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 07:11

Hieno se ainakin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 09:56

Hieno oli, mutta en jaksa kiinnostua moisista kulkupeleistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 23:03

En oikein diggaa noita itsensätappovehkeitä. Kaikki kun eivät osaa niillä ajaa. On liian lähellä surullinen tapaus - tosin pyörä oli paljon pienempi.