Mikä pelikonsoli on paras?

Avainsanat: pelikonsolit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.02.2008 - 15:34

Mä sain Wii n joululahjaks. Se on hyvä. Tykkään pelata sillä tennistä ja minipelejä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
am
Vastattu: 10.02.2008 - 21:35

minun mielestä wii, koska siinä tulee samalla vähän kuntoilua.

Lähteet:
wii pelikonsoli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2008 - 09:14

Vai että pelikonsoli...
No sehän riippuu ihan omasta mielipiteestään.
Xbox 360 ja Playstation 3 on tosi kalliita ja hyviä. Niistähän löytyy kaikki dvd-soittimet, netti, Messenger jne. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2008 - 17:12

mun paras kone on ollut playstation2 mulla on siihen monta pelii ja tekniikka muuttuu koko ajan ei oikein pysy mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2008 - 19:20

psp eli playstation portable on hyvä mutta kyllä voin sanoo että 2004 - 2007 paras on ps2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 14:21

mun mielestä wii. en kyllä saa sitä mitenkään nettiin, kun en tajua mitään. että tässä samalla pyydän apua : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 19:00

Ehkä se olisi WII kun tulee samalla liikuntaa mutta parhaat pelit ovat tietokoneelle!