Olen ottamassa toista Mittelpitziä onko teillä mielipidettä minulle?

Nyt tuli tarjous samanlaisesta tyttö koirasta menemme tätä pikku ihmettä huomenna katsomaan..
Otan vastaan tuon kyllä vasta matkani jälkeen... ja mitä Piki on tytöstä mieltä sekin pitää ottaa huomioon..

Lisätty: 17.06.2011 - 23:02

Pieni saman ikänen on huonosti kohdeltu, pentutehtaasta 4 vuotias useat pennut tehnyt huonolla turkilla ja haluan jos tämä pieni tyttö hyväksyy meidät..
Ei tarvi pentuja tehdä yhtäkään (pennuttamaan en rupea ikinä)vaan teen loppuelämäksi antoisan olon tytölle en tienataksen, vaan siksi että saan pienen koiran nauttimaan omana itsenään elämästään..

Lisätty: 17.06.2011 - 23:05

Sydän mulla sykkii aina vain enemmän ja vielä enemmän kun voin tehdä jollekin hyvää joka on huonosti kohdeltu..
Mutta huomenna kerron lisää tapaamisestamme..

Lisätty: 18.06.2011 - 15:44

Tapaaminen onnistui ihan kympisti, turkki hänellä huonossa jamassa, mutta kovalla työllä ja vitamiineilla kuntoon saadaa..
Kiltti ja hiljainen ei hauku turhia..
Piki tämän daamin kanssa pihassa kilpaa telmisivät!
pikkuisen on päässyt ylilihavaksi, eläintenhoitaja sille nannoja syötti sanoinkin että kun tullaan taas katsomaan niin herkut jäähylle ja lenkkille viedään..
Mutta kyllä tämä meille tulee mutta vasta lomamme jälkeen, ja vielä pyysin sellaista diiliä että eläinsuojelu yhdistys maksaa puolet tytön kastroinnista ja se hoidetaan pikapuoliin, minulle jää sitten vielä tuo hampaidenhoito lääkärikäyntinä , koska Pikiä en nyt vie vielä samaan hommaan koska ollaan matkoille lähdössä ja en ole silloin tätä hoitamassa. Ja juuri on totuttanut noihin epilepsia lääkkeisiin joten leikkuu saa Pikillä vielä odottaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 22:49

Aivan ihana ajatus ja vaikka toteutus,Jos jaksat huolehtia 2 koirasta myötä ja vastoin elämisessä.
Mikä hienointa että tulisi kaveriksi toiselle. Olisi yhteistä koiran elämää.
Ei ihminenkään kaikkia eläimelle voi tarjota mutta hyvän kodin ja kohtelun.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!
Taas ensi viikolla tapaamaan neitoa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 21:08

En vastaa tähän kysymykseen mitän,.koska olen joutunut luopumaan niin monesta.RAKKAAASTA lemmikistäni.

Lähteet:
Viha, Rakkaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 22:11

Eiköhän Piki kaverin ota vastaan alkuepäilyksien jälkeen, kaksin aina kivempi, myös eläinmaailmassa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 22:50

Kyllä Piki varmaan hyväksyy kaverin itselleen..kunhan tottuu uuteen tulokkaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 05:16

Toivottavasti heistä tulee hyvät kaverit keskenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 06:37

Kyllä heistä kaverukset tulevat, on hyvä että koirasi saa seuralaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 11:20

Aluksi on ehkä pientä taistelua, mutta kyllä koirat ennenpitkää hyväksyvät toisensa. Mukavaa, että otat Pikille kaverin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 11:32

Kunhan luonne on eri kuin jo olevalla ja ikäeroa riittävästi.Saattaa toimia.Tosin olen huomannut, että samaa sukupuolta olevien kanssa sujuu kaikin puolin paremmin...
Sen kuitenkin tiedän, että säälistä ei kannata koskaan mitään eläintä ottaa.Jos taas eläin on terve ja sille on omassa laumassa "tilaus" niin siitä vaan. Onnea mahdolliselle yritykselle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 12:29

Ihanaa, että on ihmisiä, jotka aidosti väilttävät eläimistä. Kyllä koirat varmasti tottuvat toisiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 13:26

Värikästä koiranilmaa Teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 14:44

Onnea uudelle perheenjäsenelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 15:23

Hyvä että pelastat koiran, mutta voi tulla niitä naishormooneita, alkavat riidellä väkivaltaisesti ja todella riitelevät, jos tämä nykyinen koirasi on leikkaamaton ja uusi tyttökoira leikattu voi tulla ongelmia, parempi että molemmat koirat ovat vaan leikattuja eikä näyttelykoiria. Sisarellani oli kääpiö Mäyriksiä 2 kpl ja joka oli tyylipuhdas nuorempi ( Pulla ) kaunein pohjoismaissa, alkoi hyökkäämään vanhemman kimppuun joka oli tätinsä, tappo meininki oli päällä. Katso ensin kokeeksi pari viikkoa ja leikkauta. Tyttärelläni on 2 urosta, koiria, isoja, nuoremman pallit eivät olleet laskeutuneet ja hormoonit hyrräsi, sai uuden kodin maaseudulta, ja toinen uros kapselin niskaansa vuodeksi, nyt menetti pallinsa kun itki hormooni kapselinsa perään, minä päivän sitä hoidin ja ulvoi ja kyhnytti sekä nuoleskeli alapäätään.Leikkaus on yleensä hyväkin jos eläin ei pääse kontaktiin siittämisen vuoksi.