Alatko koskaan jännittämään mitään asiaa?

Minua alkoi jännittämään huominen päivä,miten pärjään Vuolenkosken markkinoilla kalanmyynnissä..Yhtenä päivä känyt vain harjoittelemassa..
Aamulla klo 6 lähdettä täyttämään kala-auto,ja siten vaan markkinoille matkaamaan.

Avainsanat: jännitätkö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 22:04

En ole kova jännittämään, tietysti joskus aina tulee eteen jotain, joka saa perhoset lepattamaan vatsassa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2011 - 21:02

Kuulun todella jännittäjiin ja silloin myös änkytän, olen ollut lapsesta asti änkyttäjä, mutta kassantuolille päästyäni parikymppisen' unohdin jännittämisen ja todella harvoin kangertelen missään..
mutta jännitän joskus niin että suustani ei todellakaan saa kuin änkytystä aikaiseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 21:33

Empä muista, perhosia on kyllä ollut vatsassa, ennen kilpailujen starttia. Heti kun lippu heilahti niin ne unohtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 22:18

Työskentelen itse asiakaspalvelussa eräällä alalla (parturi-kampajaana ) ja aina kun näen erään asiakkaan nimen varauskirjassa, olen aivan jännittynyt jo monta päivää ennen!

Vuosien saatossa olen oppinut, ettei koskaan tiedä mitä tulemaan pitää tämän asiakkaan kohdalla! Välillä tuntuu ettei lääkitys tunnu olevan ihan kohdallaan :) ja koskaan ei tiedä millä jalalla kyseinen asiakas on noussut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 23:06

Kyllä en jännitä asiakkaita palvellessa. Se on minulle tutumpaa tuttua työtä. Sillä piti mailmalta leipä perheelle hakkia.
Ihania oli asiakkaat kun oikein pelveli.Muistot kauniit jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 00:28

Autokatsastuksessa jännitin taas, tänään (jarrujen kuntoa) - huh meni läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 11:08

Mitäpä sitä jännittämään, otetaan rennosti. Lauloihan Veikko Lavikin aikoinaan:
Ota löysin rantein, älä jännitä.
ota vastaa mitä tarjoo elämä.
Eihän maailmalta suremalla mitään saa,
päivä päivältä vain lähestyypi maa.
Siis ota löysin rantein, älä jännitä...

www.youtube.com/watch?v=l5Me9bhVc2Q

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 12:44

En ole viime aikoina päässyt kokeilemaan, mutta aikaisemmin olen aina jännittänyt pitäessäni puhetta suurelle tai pienemmälle yleisölle. Muut eivät tätä huomaa, on vain mun oma kokemus. En pyri näihin tilanteisiin, vaan joudun, koska muiden mielestä olen "supliikki". Vuosien kuluessa jännitys on onneksi vähentynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 13:40

Kyllä minä jännitän joka kerta, kun menen sairaalaan johonkin suuremaan tutkimukseen.
Ja niitä on. Yhden kun sa alta pois, toinen on on jo odottamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 14:37

Hammaslääkäriin menoa jännitän aina. Ja isommalle porukalle puhuminen esim. juhlapuheen pitäminen jännittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 15:45

Minä en jännitä mitään enää nykyään. Olen näin vanhemmiten huomannut että turhaan olen joskus tilanteita jännittänyt. Jos on mokannut tai sen kaltaista tapahtumaa ollut, ei sitä ole kukaan jaksanut vuosia vatvoa, olen ikääntynyt ja nykyään en jännitä mitään enkä ketään, asiat ja tapahtumat menee omalla painollaan, olen kylläkin yleensä avauksen suorittaja, jo perheen tapahtumissa ovella kättelijänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2011 - 10:31

Rento elämäntyyli ei paljon pistä jännittelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2011 - 11:05

En ole jännittäjätyyppiä lainkaan, asia on testattu eräässä opintojena vaiheessa. Nautin suuresti kaikenlaisesta esiintymisestä, siihen totuin jo lapsena. Joudun/saan usein olla se joka ylläpitää keskustelua erilaisissa tapahtumissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2011 - 22:57

Jännitys pilasi jatkopaikan laulukilpailussa - hieman harmittaa.