Jos olet joskus ostanut talon, muistitko tarkistaa ennen ostopäätöstä myös kellarin?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...38626.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 23:10

Juu olen. Hieman ihmetyttää tuossa jutussa,et misssä käärmeet oli silloin kun taloa esiteltiin vai osasiko ne mennä piiloon siksi aikaa:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 21:48

No eipä ole moista tullut nähtyä saati kuultua..
Aina ollaan tarkastettu koko asunto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 22:05

En ole ostamassa taloa, jollen joskus voita lotossa. Aikamoinen käärmeiden valtakunta tuo talo, aivan kaamee, kyllä tulisi äkkilähtö pois, jos tuollaiseen joutuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 22:30

Joskus olimme okt:n ostopuuhissa ja silloin kävimme kaiken tarkkaan läpi kellarista vintille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 22:48

Empä ole ostanut taloja, ainoastaan tehnyt ja kaikki on mennyt kaupaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 22:52

Ei ole ollut talon osto ajankohtainen, mutta luulen että tulisi syynättyä tarkkaan kellarista ullakolle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 23:36

Lunastin tämän taloni,kun äiti poisnukkui 10 vuotta sitten..maksoin veljille osuudet.
Ei tarvinnut tarkistaa paikkoja..kun 50 luvulla muutin tähän ensimmäisen kerran..ja jatkuvasti kävin nämä vuosikymmenet huolehtimassa taloa,kun äiti ei itse enään jaksanut.niin tiesin mikä oli talon kunto..ei hometta missään..todella kuiva rintamamies talo..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.06.2011 - 07:29

Ostimme talomme nelisen vuotta sitten ja silloin teetätimme täydellisen kuntokartoituksen. Ei löytynyt käärmeiden pesiä eikä edes kellaria.

Vaan missähän ne juttusi käärmeet olivat silloin kun taloa oltiin ostamassa. Eivätkö ostajat muka edes kiertäneet pihamaata tai tutkineet huoneita. Omaa tyhmyyttään saavat kiittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 08:45

Taloa ostaessa kyllä kaikki tutkittiin ja kuntokartoituskin teetettiin, vaik ei se silloin ollut niin tapana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 09:50

Vessa, vesiposti, keittokomero ja huone. Ei kellaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 11:47

no kyllä mää tarkistin kaikki.komerotkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 06:25

Juu, ei meillä käärmeitä täällä talossa ole. Ulkona jossain kaukana joskus näkyy. Ihan turvallinen seutu on olla ja asustaa. Karmea oli äskeinen tarina, en nukkuisi talossa ainoatakaan yhtä. Herää kysymys miten he eivät huomanneet niiden olemassaoloa esittely tilaisuudessa? Ihmetyttää jos kerran luikertelun kuulee jo seinien välistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2011 - 00:03

Kaikkki paikat syynäsin ennen kuin laitoin nimeni paperiin. Eikä ole katumus iskenyt vielä 10 vuoden jälkeenkään.