onko alanya vielä turistin paratiisi?eli,hyvät shoppausmestat,hyvät ruuat ja ihmiset ystävällisiä?olen kuullut ettei enää olisi??

oltais menossa kuukauden päästä alanyaan.olen ollut alanyassa viimeksi.v.1996..eli on varmaan hurjasti paikka muuttunut..:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 11:08

Shoppausmestoja on liian kanssa, välillä se kauppiaiden aktiivisuus riepoo. Pitää muistaa tinkiä tarpeeksi. Kyllä se edelleen on hyvä paikka, sopivan lentomatkan päässä. Ravintoloissa ruoka on suhtkoht edullista, mutta viinipullosta pyydetään noin 25 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 12:43

Ei ole kokemusta ko. paikasta eikä tule. Mutta kyllä siellä rahoistaan eroon pääsee aivan varmasti, kaupustelijoita ja tyrkyttäjiä kuuluu olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 13:53

En ole Alanyassa käynyt, mutta eiköhän se ole edelleen suosituimpien lomakohteiden joukossa ja hinnat myös sen mukaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.06.2011 - 14:53

En ole siellä käynyt, mutta jos oikeata paratiisia haet niin matkusta Balille. Justiinsa emäntä luetutti minulle häälehdestänsä pitkän tarinan Balin ihanuuksista ja nyt joutuu varmaan lähtemään sitten sinne honeymoonitsille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 15:33

On aika pitkä aika minullakin kun olen siellä ollut, mutta varmaankin ihan kohtuullinen hinnasto vielä, joten eikun hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 16:46

En ole Alanyasssa käynyt, mutta tv:n matkaoppaiden mukaan on todella turistirysä...
Kusadasissa viimevuonna ja sieltä tinkaamalla onnistui todella hyviin ostoksiin sama kai tuo asia on sielläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 09:37

Kiertäisin tuon paikan ja hyvin kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 22:32

ON ON ON! Ollaan itsekin menossa syyskuussa sinne ja toiveet on suuret! Siellä on taatusti ihan kivaa ja mukavaa, ruoka hyvää, ihanat ilmat, ihmiset kivoja ja shopata PITÄÄ :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2011 - 06:15

Alanyasta on aikaa, mutta uskon että sieltä löytyy vieläkin kaikkea kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 22:41

On niin kauan kun olen siellä viimeksi käynyt. Halpaa oli silloin.