Kumpi huvipuistoista on parempi Linnanmäki vai Särkänniemi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2011 - 12:57

Ehdottomasti Linnanmäki, vanha entinen ilta-, ja viikonlopputyöpaikkani (ei vedenneitona).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 16:26

Olen lähes syntynyt Linnanmäelle, joten se on paikkana sydämessä monien muistojen kera, mutta kyllä Särkänniemi on erittäin monipuolinen ja hyvä kohde.

Lisätty: 15.06.2011 - 21:00

Maarit 77.. Käyty on "Lintsin Montussa eli Luola-diskossa? " ja sitten siirryttiin yläkertaan Tiflaan :) Voi niitä aikoja :D

Lisätty: 15.06.2011 - 21:08

Sirkkaliisallahan on ollut kiva työpaikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 17:47

molemmat paikat saa mun korkeenpaikankammon huikeisiin lukemiin. en siis käy kummassakaan. eiköhän ne molemmat ole ihan mukavia - eikö ole hyvä ett on vähän erilaiset laitteen jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 18:27

En suosi kumpaakaan, suosin naapurimaan Tukholman Gröna Lundia se vasta jotain ja vielä hinnaltaan huomattavasti halvempi.. laitteissa ym..
Mutta jos noista pitää valita niin Särkänniemi koska siellä on tuo Delfinaario...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 18:57

Minä tykkään Särkänniemestä, koska siellä myös Näsinneula, delfinaario ja eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:30

Makuasia. Lastenlapset pitävät enemmän Linnanmäestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:38

Kummassakaan en pienen elämäni aikana ole käynyt, mutta jotenkin Lintsissä enemmän vetovoimaa mielestäni....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 21:59

Lintsi tietenkin. Särkänniemi menettelee, mutta siellä ei ole tunnelmaa. Lintsillä on tullut vietettyä nuoruudessa paljon aikaa. Kävikö kukaan napsulainen Lintsin Montussa eli Luola-diskossa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 22:27

Minä pidän parmpana linnanmäkeä.Olen ollut särkänniemessäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 23:08

Linnamäellä en ole koskaan käynyt, mutta Särkänniemi on ihan huippu delfinaarion takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 06:05

Särkänniemeenhän nuo lapsukaiset joka kesä vonkuvat. Joten kallistutaan Tampereen puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 08:26

Kannatan oman kotikaupungin Linnanmäkeä tietysti. Siellä on nykyään jokin merimaailma myös, turistit siitä ovat kiinnostuneita, esim. ruotsalaiset jotka usein kyselevät, miten sinne pääsee, mikä raitsikkapysäkki.
Linnanmäki on Suomen vanhin huvipuisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 06:40

molemmissa kannattaa käydä. lapset tykkää varmasti molemmista paikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 22:08

Joskus kauan sitten Lintsi oli LIntsi. Olen toki käynyt Särkänniemessäkin, mutta ainakin silloin se oli iisi Lintsiin verrattuna. Mutta Tampere Pispalanharjuineen on nähtävyys sinänsä.