-m-
Kysytty: 13.06.2011 - 08:38

Mitäpä sitä rippilahjaksi pojalle..?

Ei kelpaa mitkään korut tai kellot, ei jäätelökoneet. Tylsä lahjakorttiko siis vain?

Avainsanat: rippilahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2011 - 22:56

Taitavat nuoret itse toivoa aina vain rahaa, lahjakortti on hyvä idea myöskin.
Toisalta ostin lapsilleni ja kummilapsilleni lahjat, jotka jäävät muistoksi.
Heille rahaa lahjaksi sitten muilla juhlilla

Kysyjän kommentti

Kiitos kommenteista, hankin lahjakortin urheiluliikkeeseen joten tiedän sen menevän oikeaan tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2011 - 08:52

eihän lahjakortti ole tylsä ainakaan saajalle, saa itse ostaa mieleisensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 08:56

Lahjakorttia minäkin ehdottaisin...saa sitten ostaa todellakin mieleistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:58

Ei lahjakortti ole tylsä kenellekään, kaikkein vähiten nuorelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 10:01

Nuoret mielellään ottavat rahaa lahjaksi, saapahan ostaa mitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 10:31

Osta elämysmatkailijoilta pentsinhyppy tai laskuvarjohyppy. Käyppä kysymässä paljon jännää rämäpäille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 11:48

meillä on nyt ollut ylppärijuhlaa tulee synttäreitä ja rippijuhlaa ... ja ainoa toive kaikilla tytöillä kylläkin on silkka raha .. vaikka mummin kullalle olenkin ostanut rippijuhlaan timanttisormuksen ja vielä ostan kultaisenketjun sillä kummi joka ostaa ristin ostaa sen niin kummitytön toiveesta kylläkin niin kalliin, et lupauduin sit ostamaan sen ketjun , joka ei ole niitä halvempia vaikka ei edes ole paksummasta päästäkään.. huomaan ,et kulta on arvossaan ainakin mitä nyt oon niit hintoi katsellut .. no sen verran on oltava paksu , jotta se riipus joka on kans näyttävä timanatein koristeltu pysyy siin ketjussa , eikä heti mene poikki ...mut kyl nuo nuoret tytöt tietävät , et timantit ovat ikuisia :) juu et anappa vain rahaa .. jos poika vaikka haluaa mopon ja siihen sen luvan .. on nykyisin se mopokortin hintakin nousut julmetun pajon .. tyttäreni ilmoitti just mummin kultsin siis hänen tyttärensä ajokouluun ja saavat pulittaa 500 e kotrista , plus skootteri no se jo hänel onkin ja kypärä .. nuo nyt ne tärkeimmät ... ostokset ennen , kuin pääsee kruisaileen mopottimellakaan ...jot rahaa ne kysyvät ja aika paljonkin vielä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 11:50

Kännykkä uusi, tai siirry todella tuohon lahjakorttiin silloin saa mieleisen...ostettua itse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 13:34

Meillä rippijuhlat ensi sunnuntaina.Poika 16v haluaa tatuoinnin ja sen myös saa. Toivoi itselleen leimaa jo vuosia sitten, mutta kielsin silloin.Nyt ajatus tuntuu jo hyvältä, koska ei kelloista ja koruista nuori mies perusta.Muistaapahan minkävuoksi kaiken "kesti ja kärsi" : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 17:38

Rahaa, lahjakortti, nuoret ovat aina niitä vailla. Älä kuitenkaan käsityökauppaan sitä lahjakorttia lahjoita. Heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:04

Pienen rahalahjakortin johin tarvisenaansa esineeee Sisko kuoli keväällä ja tuli kaikki niin yht,aikaa
Suru ja ilojuhat ei voi paljon kaikkea laittaa kohdalleen,
Surujuhlan kustansin ´jo kukkineen ja matkoineen, jotta mummo laskee eurojaa miten hyödyttaa tasapuolisesti lahajan saajaa. Olen aivan poikki nyt tätä kirjoittaessa, jotan jatkan aaamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:32

Lahjakortti varmaan mieluisin. Tai kimpassa ostaen esim. kännykkä tai läppäri, jos sellaisille tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 19:45

Pitkän tähtäimen sijoitus: mopokortti ja mopo. Moponhan ei tarvitse olla "viimeistä huutoa" ja sitähän on isän kanssa mukava huoltaa - poika oppii hyödyllisiä taitoja. Viikkorahat jne. menevät hyödyllisiin asioihin eli bensaan. Pitää poissa muusta "pahanteosta".

Toinen vaihtoehto on sekki. Tai sitten avaatte käyttötilin, jonne rahat talletetaan ja sieltä hän voi tarpeen mukaan niitä nostaa. Samalla siinä tulisi hankittua VisaElectron. Opettaa kummasti rahan käyttöä, kun joutuu miettimään mitä omalla rahalla ostaakaan. 15-vuotias saa käyttöönsä pankkitunnukset edunvalvojan suostumuksella.

Lisätty: 13.06.2011 - 19:48

Tuohon mopon hankkimiseen voisi myös ujuttaa lisäehdon esim. jonkin kotityön tekemisen määräaikaisesti tms. Moposta tulisi silloin vielä omampi.

Hyvää rippijuhlaa! Se onkin sitten ensimmäinen iso virstanpylväs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 20:08

Kyllä minäkin kallistuisin lahjakortin puolelle, jos riparilainen ei ole jotain erityistä toivetta esittänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 12:20

"Pelimerkkejä" elämysmatkan toteuttamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 19:39

Rahaa, sehän on nuoren mieleen. Ostaa sitten itse mitä hän haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:46

MInä annan aina siinä vaiheessa rahaa. Silloin saaja voi käyttää sen mieleisesti.