Hyvää alkavaa viikkoa napsuille. Millaisessa säässä mennään? Mitä mieltä rautateille kohdistuvasta ilkivallasta?

Avainsanat: rata vahinko tihutyö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2011 - 10:00

Vastustan kaikenlaista rikollisuutta, joillain ilkivalta näyttää olevan harrastuksena.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 13.06.2011 - 08:25

Huomenta. Pilven alla täällä istuskellaan ja hämmästellään tulvaveden voimaa. Takapihan parkkipaikaltamme lähti hiekat valumaan sadeveden mukana ja keskelle pihaa ilmestyi kaksikymmentä senttiä syvä ja leveä oja.

Ja tuosta ilkivallasta, eikö ne junat muutenkin ole aina myöhässä ja lippujen hinnat vain nousevat? Minun ei oikeasti enää edes kannata mennä pohjanmaalle äitiäni katsomaan junalla, autolla kun on halvempaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 08:56

hyvää alkanutta viikkoa!
sateista ja +11C lämmintä. aikamoinen pudotus eilisestä päivästä.
eilen iltapäivällä oli liikenne pysähdyksissä Jalasjärven Juustoportin kohdalla parin kilometrin matkalla kolmostiellä. paikallinen rankka raekuuro teki tiestä jäisen.

täällä kirjoitus Rekolan tapahtumista:
www.uusisuomi.fi/kotimaa/113...ikenteelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 10:00

Pilvinen sää, +14 näyttää mittari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 10:37

Kyllä tuollaiset tihutyöt saisi jäädä pois kokonaan.En hyväksy niitä.
Meiil' putosi mittareissa lämpö roimast. Onneksi ei tässä kovaa ukkosta ollut. Ei päälle tullut meni sivuista.Vettä tullut aivan liian vähä.
Sisälämpökin putosi melkein kymmenellä asteella ja ulkona 20 asteella.Huimia eroja viimeviikkoon.
Nyt on ihan pilvistä voi sataa tihuttaa milloin vaan.Aika raikasta ilmaa .Näin mennään tämä viikko kokonaan.
Saa nähdä pitääkö enneuste paikkaansa että juhannuksen jälkeen alkaa tulva sateet. Seuraillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 11:47

Aamulla satoi tosi rankasti ja pari jyrähdystä siinä tuo aamun sade..
Mutta nyt käyty Skanssissa ja muuten vaan tavallista arkipäivää...

Inhottavaa tuo ilkivalta missä vain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 12:02

harmaaseen aamun herättiin taas huonosti nukutun yön jälkeen .. on ihanaa kun ei ole helettä täst tykkään .. tykkään toki lämmöstä, mut sauna on sauna ja sielkin tykkään olla , mut en tykkää +30 ja ois kuin ois kokoajan saunas .. niinkuin nyt on muutamat päivät olleet ..josta taas en tykkään yhtään ....
no noi rikolliset sais kaik viedä jonnekin autiolle saarerelle leivälle ilman voita ja lisukkeit mielummin tosi kovalle leivälle ja vedelle .. siellä kun kökkis muutaman kuukuauden niin jokohan oppis ..kuris ja nuhtees elämään .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 12:45

Rautatien ilkivallan tekijät saa puolestani vapaasti ampua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:33

Sateista, tuulista, viileää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 19:54

Viileää 15 astetta (ainakin aamulla oli) ja sateista. Ilkivalta on aina huono juttu, se pitäisi saada kitkettyä kertakaikkiaan pois.

Murrosikäiselle juniorille kerroin, että mitä ilkivalta maksaa, kuka sen maksaa ja mitä kaikkea mukavaa silläkin rahalla perheet voisivat tehdä. Oli täysin samaa mieltä kanssani. Ei tarvinnut koskaan olla huolissaan hänen tekemisistään.

Aika hauska sattuma: luulin jo ukkosen jyrähtelevän, mutta se taisikin olla naapurin mummo, joka polkaisi Harlikkansa käyntiin. XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 20:06

Meillä lämpötila tänään max +13, vettä tullut koko päivän tasaisesti tihuuttaen, eilen kunnon ukkosmyräkät.
Nämä ilkivallantekijät laittaisin istumaan päärautatieasemalle jalkapuuhun, saisivat siinä kohdata ne joiden matkantekoa näillä teoillaan haittaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 21:13

Aamusta satoi vettä,mutta Myllykoskella oli poutaa,kun kalaa möimme..että riiti ostjia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 22:58

Puoliltapäivin alkoi sade ja sitä tihuttelee vieläkin. Luonto kiittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 12:18

Typeryys maan perii ja joukossa tyhmyys tiivistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 19:33

Iltoja vain, viileää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 12:36

Naputtamaan ratakiskonpätkät paikoileen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:45

Säästä viis. Hyvä ystävä tuli lämmittämään olemassaolollaan. Tuohon rautatiehommaan: äly hoi ja ymmärrys älä jätä.