Pidätkö sinä Ikean palapeleistä?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...8_ul.shtml

monet ei taida pitää, melkein kaikki on monissa kymmenissä osissa kun sieltä jotain ostaa!
Ikäväähän tämä on kun näin isketään ja nyt vielä loukkaantuneitakin tuli.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 21:10

Olen jonkin verran ostanut ikean tuotteita ja yleensä olen kasaamisen delegoinut. Joten hinta laatusuhde useimmiten ihan kohdillaan.
Ja mitä tulee tuohon räjäytelyyn, niin terrorismia.. Ei mikään tuote tai yritys ole moisen arvoinen,
eikä ihmishengellä saa leikkiä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!
Tarkoitin juuri noita huonekaluja on niin monessa osassa kuin paketissakin ihan palapelejä ovat.
Enempi taitaa olla nuorten paikka hankkia ensimmäiset huonekalut kuin astiatkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 21:04

No jopas taas jotakin. Voihan sitä mieltä osoittaa kuten me muutkin eli äänestämällä jaloillaan.

Minä kyllä pidän joistakin Ikean tuotteista; ostin kotiini kirjakaapiston 360x240x60 cm. Olihan siinä kasaamista, mutta jos olisin ostanut tuon saman tuotteen esim. Vepsäläiseltä, olisin joutunut maksamaan vähintään kolminkertaisen hinnan. Mielestäni laadussa ei tämän tuotteen osalta ollut mitään eroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 21:50

Kerran Ikeassa olen käynyt, joitain vuosia sitten Varsovan Ikeassa tuli ihan uteliaisuutta käytyä, ajattelimme vain piipahtaa, mutta jouduimme vaeltamaan koko massiivisen kompleksin halki ennenkuin sieltä selvittiin ulos. Toista kertaa en sen jälkeen ole Ikeaan astunut, eikä minua siihen liikkeeseen enää toistamiseen saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 22:02

Ikeassa tulee käytyä, onhan se tuossa kivenheiton päässä. En ole huonekaluja sieltä ostanut, mutta kaikenlaista kodin pikkukrääsää tulee silloin tällöin ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 22:42

Minkähänlaisia palapejä heillä mahtaa olla?
Vähän saivat palasija aikaan linkkisi pomminheittäjät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 07:36

En ole käynytkään eikä kokemusta ole palapeleistäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 13.06.2011 - 07:39

Kävin Vantaan Ikeassa pari viikkoa sitten ostamassa leikkimökin kalusteita. Sisälle taloon en niitä enää huoli, laatu ja hinta kun ei ole sama asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 10:02

En.... en pidä edes Ikeasta, kerran olen käynyt vuosia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:11

En osta Ikeasta mitään, ei ole minun makuuni olevia kaluja. Ikäviä ovat nämä pommijutut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 12:07

Löytyy niistä jokunen helmikin joukosta, mutta pääasiassa ovat mielestäni kelvottomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 19:07

Olen ostanut Ikeasta koottavia seinähyllyjä ja niissä oli onneksi hyvät kasausohjeet mukana. Muuten olen hankkinut vain jotain pikkutavaraa, joka ei ole kokoamista vaatinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 22:49

Suorastaan rakastan niitä! Tälläkin viikolla kävin Ikeassa ja taas lähti yksi hylly mukaan jota oli kiva närrellä reissun päätteeksi! Ja huom! Meillä on TODELLA paljon ikeasta hankittuja huonekaluja eikä ole mennyt hermot eikä koskaan ole puuttunut osia taikka ruuveja, kuten sitten taas jostain "kunnon " huonekalukaupasta ostettujen kanssa on käynyt!