Täällä pk sudulla vielä + 29.8, mutta uhkaavasti alkaa ilma viiletä. Onko siellä ukkosta ilmassa?

Lisätty: 13.06.2011 - 08:06

Jumppis: näppis näppärä :)
Hui mitä menoa Liisukalla ollut!
Onneksi ei teille käynyt pahemmin, varmastikkin pelotti. hui..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 12:06

Ukkosta ja akkasta,
ei sentään pakkasta.

Lämpöaalto jo ohitteli,
alkoihan koleampi keli.

Mitäs siitä huolta kantaa,
luonnolle vihreyttä antaa.

Koittaa piakkoin juhlan aika,
sitten tehdään juhannustaika.

Kysyjän kommentti

Papan runo se kaiken kertoi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 19:06

Ei ukkosta ilmassa mutta lämpöä riittää... edelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 19:17

Näin meillä;
www.raasepori.fi/ajankohtais...aseporissa
www.raasepori.fi/palvelut/matkailu

missä mahtaa olla pk sudu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 19:58

Ukkospilvet menneet ohitse, mutta tuossa klo 15.00 jälkeen pilvistyi ja nyt sataa tihuuttelee. Ilma viilentyi myös huomattavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 20:07

Puolilta päivin ukkonen jyrähteli, muttei satanut, nyt illalla alkanut sataa ja lämpötila klo 20 on pudonnut reilusti ja on +15 astetta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 20:09

päivällä rakeita ja ukkosta.
onneksi sää viilentynyt. vain +22C, riittää mulle ne hirveät helteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 20:39

Juuri sain koneen taas päälle ; ukonilma oli aikamoinen.Taivas valkoisena loisti kun salamat löivät leikkiä.Jylinä oli kova.Kumpa ei olisi pahasti maihin missään lyönyt.... Lämpötila +17.8 nyt.Hiostavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 21:06

Oikein odotan tänne Helsinkiin kunnon ukonilmaa. Upeaa katseltavaa ja raikastaa mukavasti ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 21:29

Kyllä ilma oli kovin sähköistä tuossa parituntia taaksepäin.Hyvin vähän vettä. Salamointi oli näyttävää mutta aika kaukana oli sittenkin. Kymmenellä asteella putosi ulko lämpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 21:58

Asteita edelleen +26, ei ole ukkonen vielä kuulunut, eikä näkynyt. Ilma on todella hiostava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 22:06

Ukkosta oli todella ilmassa..ja vettä tuli todella rajusti..Ihana veneretki loppui todella kovaan ukonilmaan..
Olimme tulossa Kaunissaaresta..Kotkan suuntaan..Salama iski ihan veneen viereen..sitten tuli komeat ilmalennot veneelle..Olin ihan paniikissa..onneksi pääsimme äkkiä rantaan..Kotkan sapokkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 13.06.2011 - 07:44

Hellettä on piisannut, mutta ei enää. Aamulla vain +13°C ja taivas pilvessä. Jyrinä käy mutta sadetta ei vain kuulu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:39

Meillä Helsingissä oli aamulla +15 astetta, oli tosi lohdullista, armoton helle kävi fysiikan päälle.
Eilen oli maalla +31, tosin aurinko oli paistanut mittariin, 28 oli iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 18:06

Ilma jähtyi sunnuntai iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:33

Saimme saareen varoituksen. Lähdimme kiireellä kotimatkalle, mutta ukkonen jakautui kahtia. Kotona alkoi sitten illalla satamaan, ukkosesta ei tietoakaan. Lämmintä sellaiset reilu 20 ainoastaan illemmalla.