Miten vietät huomisen kesäpäivän?Viileämpää taas luvassa..

Minä pääsen merelle.Tyttäreni poika osti uuden ison veneen,ja lupasi viedä minut merelle..nauttimaan kesästä..

Lisätty: 19.06.2011 - 22:21

Kiitos kaikille ihanista vastuksista.

Avainsanat: meren nautinto..ja aurinkoa luvassa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 09:18

Tosi heleätä helluntaita kaikille, myöskin merellä kävijöille.
On hienoa, että pääset veden "varaan", minä rakastan vettä ja veden äärellä oloa.
Kumpa ei nyt ukkospuuskat yllättäisi. Täällä Keski-Keuruulla on hyvin hiostavaa.
En ole vielä suunnitellut menojani, eivät ne kovin suuria ja merkittäviä ole, mutta nauttia täytyy jokaisesta
elämän hyvästä käänteestä, mitä meille tarjotaan.
Ei muuta kuin Liisukka merta päin, älä polta itseäsi jos aurinko paahtaa.
Aurinko ottaa niin pian merellä tai veden äärellä ihoon.

Kysyjän kommentti

Kyllä se vaara vaani..ukkosen takia..onneksi selvisimme pelkällä säikähdyksellä..Kiitoa sirkkaliisa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 23:23

No sinulla tulee olemaan päivien päivä.Varovasti aja varovasti sano rovasti. Ettei karahda kiville.Ei se vielä viilene ennekuin jossain jysähtää se sitten viilentää hetkellisesti.
En ole huomista suunnitellut. Olen oppinut sen tässä elämän varrella. Mutta pyöräilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 06:46

Klapuja liiteriin ja välillä uimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 07:03

Viimeinkin sain terassikukat ruukkuun, lämpötila meillä klo 6 +22, taivas on pilvessä. Seuraavaksi lähden pururadalle lenkille, ja loppupäiväksi kaikenlaista pientä askaretta. Uimassakin varmaan käyn, koska vesi on niin lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 07:16

Heleätä helluntaita ja turvallista venematkaa. Aamupäivällä pyöräilemään ja sitten lähdemme naapurikuntaan lapsuuskotiini viemään Kroatian tuliaisia ja tarkistamaan miltä uudet ikkunat näyttävät. Asensivat viime viikolla uudet klasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 07:37

Minä vähän pitkiä perennoja tuen ja rikkaruohoja poistan kukkapenkeistäni. Olen kuntoutuksessa arkipäivät ja puutarha jää vähän retuperälle, viikko vielä ja sitten voin hoitaa pihaa vaikka joka päivä. Onneksi meillä on uima-allas pihalla ja voin sinne pulahtaa ahertamisen välillä ja virkistyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:07

Ulkona olin Pikin kanssa jo aamuula ja aurinko päistoi todella mallikkaasti joten tulee samanlainen päivä kuin eilen uskoisin, joten päivällä ulos aurinkoon kävelemään ilman Pikiä kylläkin hänelle tuo on ihan liian kuumaa viedä päivällä pitemmälle lenkille kun epilepsia lääkityskin vaivaa... ilman kohtauksia kyllä ollaan selvitty..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 10:13

Helsingissä alkoi helteinen aamu. Huomiseksi odotellaan sitten viileää ja sateitakin. Vietän leppoisaa sunnuntaipäivää lukien kirjaa joko sisällä tai kenties pihalla. Iltapäivällä käyn kävelyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 12:15

Seurasaareen olemme koiran kanssa lähdössä, vesipullo mukaan ja tuttuja tapaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 17:58

Lauhtui ilma reilusti, ihan kiva kun on taas viileää. Asioita olen toimittanut koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 00:32

Teatteri-harjoituksissa ja koiran kanssa lähdemme ehkä Simpisöön jos koko päivää ei sada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 11:54

Meren rannalla oleskelin. Ei tullut edes napsuttelu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:19

Minä vietin mökillä. Tosin saimme sinne puhelimitse varoituksen: teillä on kaksi tuntia aikaa rantautua, ennenkuin myrsky iskee. Ei iskenyt kuitenkaan.