Mitä ruuaksi tänään? Taas mie utelen anteeksi kovasti.

Mökillä grillaan broiskun siipipaloja, maustettua pekonia ja pihvit. Porkkana-ananasraastetta ja fetasalaattia. Lisäksi teen grilliin perunanyyttejä uusista potuista, kasviksista, herkkusienistä ja yrttisestä valkosipulijuustosta. Juomaksi raikasta vettä, Fiesta del Solia ja jälkkäriksi kahvit+persikkarahkatorttua. Arvaatte jo näistä, että laihdutuskuurini on lomalla.
Ps. illalla menen uistelemaan kuhia.

Lisätty: 12.06.2011 - 07:04

Ps. Huomenia. Ei tullu kuhia vaan yksi hauki vain ja samalla kateltiin järven toisella puolella mahtavia savuja. Arvelimme sahan syttyneen tuleen, mutta se olikin Sinari elikä paikallinen ravintola Sinikello.

Avainsanat: lauantai menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 17:17

Taidan tulla Marjaanan mukaan pyytään niitä kuhia ja uimaan järveen.
Tervajäätelökin oli ihan uusi juttu minulle, ei ole vielä maistettu.
Kyllä tein makkarasopan jossa Wilhelm makkaraa.Sepä olikin maukasta.Omenapiirakan tein kahvin kyytipojaksi.Iso kattilallinen raparperi soppaa jota kymänä juomme mukista.
Tuli 10l juotua voikukkasimaa.UUdet aattet juoman suhteen, se oli hyvää.Kaljaa vaihteeksi käymään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2011 - 16:24

Äsken grillattiin ja syötiin kahta eri salaatti versiota... on niin kuuma eetei jaksa kuuman hellan vieressä seistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 16:33

Taitaa jäädä salaattilinjalle ja paahtisleipää lisäksi, kävin nimittäin syömässä tervajäätelön varmuuden vuoksi kahteen otteeseen aamupäivällä, vettä ja kahvia kyytipojaksi ja lisäksi Fiesta de Solia, joka on oiva pirskahteleva valkkari näin kesähelteillä.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 17:38

Kyselehän sinä vain kyllä me vastataan.
Aamulla tein viileämmällä lihapullakastikkeen ja nyt perunat kiehuu, joten teen muusia
niistä.
Kuumahan se on, mutta täytynee jotain pöpertää, kun syö vahvoja lääkkeitä,niin täytynee pohjustaa vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 18:28

Kävimme syömässä vakioannoksemme keskustan mielestäni parhaassa kiinalaisessa. Näillä eväillä jaksoimmekin katsella sambakulkueet. Oli mukava tunnelma ja kerrankin sää suosi kulkuetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 18:51

Kaalikääryleitä tein päivllä ..oli todella hyviä pitkästä aikaa.ja lisukkeeksi salaattia ja omaa puolikkahilloa mitä oli vielä jäljellä..Raparperi-mansikka keittoa jälkiruuaksi..
Nyt illasta halsteroin silakkapihviä ja kokonaisia silakoita..Loput silakat on parhaillaan savustumassa..kyllä kala on hyvää..
Mariaana se vaan uistelee kuhia..nam mitä herkkua..ja ihanaa hommaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 20:27

Lasten lemppariruokaa eli kanaviillokkia, puolukkahillolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 05:50

Lihan puolelle menee tänä päivänä, eilen syötiin riisiä ja kanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 19:11

Silliä ja uusia perunoita. Maiskis!