Apua, mistä löydän kahessa viikossa rippimekon rippijuhliin??

Lisätty: 10.06.2011 - 20:39

Rippijuhlat ovat siis heinäkuun 10 päivä ja mistään ei ole löytynyt mitää. ;(

Lisätty: 11.06.2011 - 14:50

Lähin paikka on Järvenpää ja en sinnekkää pääse ku ei oo kyytii. Sitte ku oon vähä kurvikas ni ei kokojakaan löydy.

Avainsanat: rippimekko rippijuhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2011 - 20:52

Vaatekaupat ovat täynnänsä ihania kesävaatteita/mekkoja, juhannuksen jälkeen alkaa alennusmyynnit, joten viimeistään sitten rip-rap -vauhtia etsimään. Asutko kaupungissa, jossa on kauppakeskus, siellä on useita liikkeitä vieri vieressä, joten ei muuta kuin kaupasta kauppaan, jollei jo heti ensimmäisestä löydy. Onnea etsintöhin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2011 - 21:09

Jos seurakunnassa on käytössä alba omien vaatteiden päälle, niin eihän ne näy.
Mutta ilmeisesti haluat rippijuhliin asun. Kaunis mekko tai siisti housuasu, niitä
löydät heti juhannuksen jälkeen pilvin pimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 23:00

Ompele itse tai käy kaupoissa katsatamassa tai kirppiksillä.Niistä löytyy mitä vaan joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 23:26

Ymmärtäisin että nuoret käyttävät Gina trikoota ja H&M varmaan jotain löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 09:12

Voi, nythän ovat kaupat tulvillaan kesämekkoja. Oletkos käynyt jo katsomassa mitä esim. H&M, Seppälä, Lindex, Kappahl, Anttila ja Gina Tricot tarjoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 09:43

käy äitisi tai mummosi vaatekaapilla, tuunaa itsellesi persoonallinen juhlamekko, ellet kaupoista löydä mieleistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 00:39

Onko kirppiksiä lähelläsi..käy sieltä katsomassa..Tai kysy kavereiltasi..olisko sopivaa mekkoa..Eihän se aina tarvi olla uusi...etsi kätköistä joku nätti hame tai housut..ja tunikka tai toppi siihen päälle..
Huomioi että tärkein asia on pääset ripille..alba sillä hetkellä tärkein vaatetus..
Onnea ja kiva,että olet käynyt rippileirin.
Minun lapesen lapset olivat aina isosena rippileireillä..
Kyllä kaikki menee hyvin..älä ota painita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 05:47

Kokeilepas katella huutonetistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2011 - 16:23

Varmaan löydät. Lähde vaan reippaasti liikkeelle. Kaupoissa on jokaiselle vartalolle asuja.
Täällä netissä on myös isoille tytöille vaatevalintoja .Sitten on kirpputorit.