Onko pakastin jo tyhjä..että sopii loppukesästä täytää uutta satoa?

Itse olen todella yrittänyt tyhjentää pakastinata..Vielä lötyy marjoja.

Avainsanat: pakasti tyhjä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 09:51

Ei ole tyhjä, ongelmia kun on niin täys.Vaikka kuinka koittanut käyttää.Kellarissakin vakka mitä.Jääkaapin pakasti onneksi tyhjä.

Kysyjän kommentti

Ja uusia kohta tulee pakastimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2011 - 23:57

Ei edes sinne päinkään. Mrjoja on vaikka muille jakaa, ja niin varmaankin täytyy tehdä tänäkin kesänä. Olemme paljon talvella poissa kodistamme, joten marjat jäävät syömättä. Ja kohta tulee taas lisää, ongelma se on sekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 00:33

Pakastin on tyhjennetty marjoista jo aika päivää sitten. Tänä kesänä täytyy ahkeroida enemmän marjametsässä, jotta satoa saadaan nauttia vielä ensi kesänäkin. Sain tänään uuden vinkin viherpirtelöiden tekoon ja siihen tarvitaan marjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 05:32

Vähän puolukoita on pakastimessa vielä, ei minulla paljoa edes marjoja siellä ollutkaan, on tuo pakastin niin pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 05:42

Ei ole tyhjä vielä, marjoja jäljellä. Pitäisi jäähdyttää pienempi ja siirtää isommasta loput sinne, että voi sulattaa ja puhdistaa tuon arkkupakastimen. Olen odottanut siihen puuhaan sadepäivää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 06:15

Jonkinverran on marjoja jäljellä samoin kanttarelleja, toivon mukaan tämä kesä on sadon suhteen parempi kuin viimevuotinen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 07:36

Pakastin ammottaa tyhjyttään, joten täytän sen marjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 09:46

Kyllä tällä hetkellä tyhjyys ammottaa , nyt vaan ootellaan satoa... jolla tuon vajeen täyttää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 09:48

aikoja sit tuli pestyä pakastimet .. jouluks keitin sekamehuja , hilloja ja niit sit jaoin joulukukan asemast tutuille , ystäville ja kotiväellekkin jätin .. jot ostomarjois ollaaan täs kevään mittaan oltu .. tuost joulukukan vaihtoehdost ..olivat porukat todella tyytyväisä .. jot suosittelen .. siitä vaan vaikka nyt tekemään mehuja ja hilloja .. laittamaan ne kauniisiin purkkeihin ja ei muuta ku ens joulun kukan asemast mehupulloo ja hillopurkkii antamaan kaikille joille mielit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:54

Tyhjä on ja pois päältä. Odottelee siinä rauhassa uutta satoa, kunhan mökkimaisemien antimet saadaan kerättyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 12:00

Kyllä siellä mummon pakkasessa vielä marjoja ja suppiksia on.
Itse en enään taivu keräilemään mitään, mutta rakkaat sukulaiseni tuovat kyllä
syksyllä minulle niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.06.2011 - 13:26

Ei ole tyhjä ei. Marjoja nyt ei sinänsä ole paljoakaan mutta sitten sitä kaikkea muuta onkin ihan yllinkyllin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 14:11

Vaikkei pakastimemme olekkaan vielä marjoista typötyhjä niin uskon ja luotan siihen, että se tyhjenee ennen uutta satokautta, sillä olisihan se kurjaa jos täytyisi lahjoitella viimekesäsistä satoa pois ennen uuden säilömistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:50

Aika tyhjä on. Kovin paljon en säilö marjoja enkä muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2011 - 06:35

Tyhjä on, puolukoita löytyy ei muita marjoja enään.