Oletteko kaikki samanlaisia,kun minä?? Väsymys ei iske kesällä..

Tuntuu että vuorokaudet loppuu kesken...nyt pitäisi saada jatkoaika vuorokaudelle..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2011 - 11:31

Joo uni ei kovin helposti tule silmään johtuu ilmeisesti vaan tuosta kuumuudesta..
Ja virtaa riittää pitkin päivää...

Kysyjän kommentti

Kiva kun virtaa riittää..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 23:09

Joskus sitä virtaa vaan riittää. Muista kuitenkin, että lepo on tärkeä terveyden pilari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 23:14

Minä ainakin olen täysin kesä ihminen. Auringon valosta riippuvainen ihan täysin. Tykkään vuodenajoista.Aamulla ylös illalla sänkyyn klo11.ennen kun tehtiin työtämme elääkseen herättiin 4.30 nukkuun 24-1, aamu oli kaiken parhain, päivä lyhyt.Nyt ei ole enään pakottavaa tarvetta ,saa itse tuotakin säädellä. Mikä ihanaa.Ennen nukkuminen oli tajuttomuustila. Kyllä väsyttiin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 04:08

väsymys saattaa iskeä kyllä kesälläkin, riippuen päivän tapahtumista, sekä siitä miten ehtii nukkumaan.
pari viimeviikkoa saattohoitajana enon apulaisena muutaman vuorokauden kerrallaan vuorotellen sisareni kanssa, kyllä huilivuorolla eka yö menee 12 t nukkuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 06:14

Kyllä minä olen iltauninen kesälläkin, mutta aamusta jo aikaisin ylhäällä, näin lomallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.06.2011 - 07:44

Uni tulee silloin kun pää laitetaan tyynyyn. Tänä aamuna heräsin 6:19 kun pikkuneitimme vaati aamumaitoansa. Vaimo jäi vielä sänkyyn nukkumaan - tai ainakin lepuuttamaan silmiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 08:43

Olen aamuihminen. Aamulla herään aikaisin, iltaisin väsyttää ja näinollen menen ajoissa nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 18:11

Talvella pienessä horroksessa ja keväällä heräilee samaan aikaan luonnon kanssa . Aa kesän lapsi mä oon....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 21:01

Näin on, energiaa riittää aamun tunneille asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:47

Kyllä maar minä tunnustan jo illalla väsymykseni, useat vaikeat vaivar aiheuttavat varmaan jo iltaväsymystä.