Voiko nuoren naisen lakkisjuhlat surullisemmin päättyä.

www.iltasanomat.fi/kotimaa/k...68189.html
Kyseessä tuttavaperheemme ainoa lapsi.

Avainsanat: surullinen päätös lakkiaisille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 21:58

Mikäli olen jutun oikein lukenut niin alle 15v poika on mennyt autoon. Kyllä nykyaikana kannatta pitää omalla pihallakin auton ovet lukittuna ettei naapurien rasavillit pääse terrorisoimaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 19:03

Surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 19:28

Todella surullista, kummallinen sattuma. Luimme tästä jo eilen ja Viitasaari on meidän naapurikunta. Otamme osaa perheen suruun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 19:31

Todella surullista, nuoren elämän pois meno...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 20:24

Ei tosiaan,todella surullista ja valitettavaa,että lapsi jätetty yksin autoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 23:22

Aika moinen sattuma. Kaikkia näkee ja kuulee. Ihan surullinen asia kaikille osapuolille. Osanottoni vaan kaikille joita asia koskettaa. Onhan autojen kanssa oltava aina varovaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 08:36

Osanottoni, todella surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 18:09

Surullinen tapaus kaikille osapuolille. Tytölle ja hänen läheisilleen erityisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2011 - 04:47

Surullista luettavaa, ja osanottoni, voimia ja jaksamista suureen suruun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:45

kaikella on aikansa, surullista kyllä vain.