Tietääkö kukaan reitin/järkevät kulkuvälineet Atatürkin lentoasemalta lähimmälle bussiasemalle, josta pääsee bussilla alanyaan?

Ollaan matkustamassa Atatürkin lentoasemalta bussilla Alanyaan (pitkä reissu edessä!!!). Missä mahtaa olla lähin bussiasema, josta lähtee busseja Alanyaan ja millä tavoin tälle bussiasemalle helpoiten pääsee Atatürkin lentoasemalta? Toivottavasti joku ymmärsi kysymyksen ja osaisi vastata.

Avainsanat: atatürk alanya bussiyhteys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2011 - 06:28

Istanbulin lentoaseman liityntäliikenne;
www.ataturkairport.com/en-EN...ation.aspx
Istanbulin bussiaseman info ja matkat sieltä;
www.turkeytravelplanner.com/...isler.html

Lisätty: 06.06.2011 - 08:01

Katselin ym sivuja ja Istanbul-Alanya bussilippu maksaa 65-60 Liiraan. Riippuu ostaako netistä vai käteisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2011 - 22:32

translate.google.fi/translat...lanya.html

TÄSTÄ VARMAAN APUA...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 22:41

Luulisin,että on parempi tulla kaupunkiin ja sieltä bussilla alas etelään läpi koko valtion,jos menee.Matka aivan tolkuton.Miksi et lentäisi Atatûrkiltä Antalyan ja sieltä Alanyaan,THY lentää..
www.transfersistanbul.com/ai...y,292.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2011 - 06:50

metrolla keskustaan:
fi.airport-desk.com/airports...entta.html

bussiaikataulut:
www.ostamyy.com/bus-timetabl...Turkey.htm

junalla Istanbul->Konya ja siitä bussilla Alanyaan:
www.seat61.com/Turkey2.htm#Istanbul to Konya
tai junalla Istanbul -> Denizli ja siitä bussilla eteenpäin.

autonvuokraustakin voisi ehkäpä ajatella:
fi.easyterra.com/autovuokraa...urkki.html