Mikähän on hintataso verrattuna Suomeen Ukrainan Jaltalla? Onko tietoa?

Avainsanat: ukraina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2011 - 12:25

viimeksi olen käynyt toukokuussa 2006 ja silloin oli ainakin edullinen hintataso.
saattaa olla jo muuttunut senjälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2011 - 14:48

Juho kävi Skodalla voittamassa Jalta rallin eilen kysy häneltä.
Ehtiköhän hintoja ihmetellä?
www.ewrc-results.com/final.p...event=2303

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 22:38

Hintataso

Kulutustavaroiden ja ruuan osalta hintataso lähenee muuta Eurooppaa nopeasti isoissa kaupungeissa, mutta kotimaiset tavarat ovat vielä suomalaisiin nähden edullisempia. Palvelut ovat usein edullisia, mutta tämä ei päde esim. nykyaikaisiin hotelleihin eikä ravintoloihin.

Julkinen joukkoliikenne on vielä halpaa.

Ulkomaalainen saa joissain turistikohteissa varautua siihen, että häneltä yritetään kiskoa lisähintaa, ja esim. tarjoilijat saattavat huijata laskuissa.

Turistikohteiden ulkopuolella hinnat ovat huomattavasti Suomea halvempia, esimerkiksi ravintolassa voi syödä alle kolmella eurolla, sanakirjan ostaa kahdella eurolla ja yöpyä hotellissa kymmenellä eurolla.

Kiovassa ja Krimillä on korkeampi hintataso kuin maan muissa osissa.

wikitravel.org/fi/Ukraina