En jaksa valittaa aina MUTTA !

Nyt lähti ajokortti se mikä oli minun henki ja elämä. 40 vuotta. Lyökää lisää yhteiskunta. Ymmärrän toki ettei aivottomille ei myönnetä ajokorttia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2011 - 18:19

Voi ei, tiedän erään ystäväni, joka menetti myös terveytensä takia korttinsa, kortti oli kaikki kaikessa hänelle. Sai kortin myöhemmin takaisin. Toivottavasti sinulle myönnetään kortti pian takaisin. On tämä niin väärin :( Kun elämä potkii, potki takas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2011 - 18:18

Älä sure lettupino, minulla kun tuli aivoinarkti 1998, kortti lähti, kun 50 %jäi näköä.
Kyllä se silloin minullekin oli kovapaikka jäädä työstä sairaslomalle ja sairaseläkkeelle
ensiksi, ennenkä tämä vanhuuselke sitten tuli.
Huristellaan nyt vain hyvillä mielin sillä vehkeellä millä päästään.
Ohitetaan aina kun on mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 19:28

Noi voi sun vietävä!
Toisaalta ymmärrän viranomaisia, kun isäni joutui luopumaan aikoinaan kortistaan, hän oli selkeä riski muille tien käyttäjille ja vain tuurilla ei sattunut mitään isompaa. Kova pala se hänelle kuitenkin oli.
Minä sain tietysti taksikuskin viran, kun kävin katsomassa, niin aina piti vähintään ruokakaupassa käydä.
Toivottavasti sinullakin on joku joka joskus ehtii kuskaamaan. Taksiseteleitäkin taitaa nykyisin saada niukasti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 19:43

Kyllä sinua nyt oikein lyödään lyttyyn, nosta häntääsi ja näytä niille että vielä eivät sua ole voittaneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 19:52

Kotipuolessani isontalon isäntä aikonaan kävi hevospelillä kylillä, nautti kohtuullisen määrän miestä väkevämpää. Kotimatkalla nukahti reslan pohjalle, kotimatka vei kirkonkylän kautta. Eikös vallesmanni äkännyt että hevonen juoksee reki perässä ilman kuskia. Polliisi otti hevosen kiinni, löytyihän sieltä vällyistä isäntäkin. Käräjillä sitten aikanaan isäntä sai sakon, poislähtiessä kysäisi; herra tuomar, mänkös ajukortti? Vastaus oli ei mennyt. Joten siirry hevospeliin sinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 21:34

Sitähän tämä elämä on. Syntyissään ei ollut kuin avara maailma. Lähteissään samoin.Luopumisen aika kaikille koittaa jossain elämän vaiheessa.Kaikista rakkaistakin vielä luovutaan pikku hiljaa.
Ei ollut meillä ajokorttiakaan kun synnyimme.Toisilla ei koskaan ajokorttia. Totuttua elämäähän tuo vaan on.Joista vaikea päästä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:10

No voi harmi! Sinua kyllä koetellaan kovalla kädellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 21:02

Harmillista.
Onko sinulla mahdollisuus saada se vielä joskus takaisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2011 - 23:26

Niin - aivottomille ei myönnetä, mutta miksi sinulta vietiin? Jos on katsottu ettet terveytesi takia saa enää ajaa autoa, sillä jos olet vaaraksi liikenteessä, niin se on vain oikeus ja kohtuus muita liikkujia kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 18:14

Harmillista, mutta tuskin kortin menettämisellä on mitään tekemistä aivottomuuden kanssa. Toivottavasti vaimollasi on ajokortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 19:53

Onhan se harmillista, mutta älä turhaan sure. Elämässä on muutakin kuin auto ja kortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 20:34

voi nenä - sulla sitten tökkii.
koetappa löytää joku valonpilkku tästäkin asiasta, vaikeeta voi olla mutta kun oikein kaivelee ja kääntelee niin jotain löytynee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2011 - 22:42

No voi harmi, ymmärrän hyvin tunteesi......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2011 - 17:40

Monet ajavat ilman korttiakin suurempia rangaistuksia saamatta. Onnea matkalle.