Vessankäyttäjän ohjeet: Noudatako itse näitä ohjeita?

Vessankäyttäjän ohjeet:
1. Kaikkien viihtymiseksi nosta ainakin ylempi kansi.
2. Pytyssä kalastaminen ankarasti kielletty.
3. Herkkävatsaisia kehotetaan ympäristöministeriön uuden suosituksen mukaan siirtymään kellarikerrokseen hajutiiviimpään versioon ilmansaasteen leviämisvaaran takia.
4. Jos aiot viipyä kauemmin, huom! ei ruokatarjoilua.
5. Istuimen takana on pelastusliivit. Ylitsevuodon sattuessa pysy rauhallisena.
6. Ruotsalaisille tiedoksi: Rahaa ei tule vaikka kuinka nyit narusta tai väännät vivusta.

Yleisohje. Allasi on kuppi ja takanasi nuppi, kun vedät nupista putoo paska kupista.

Lisätty: 01.06.2011 - 00:11

Lähde:

Valtioneuvoston asetus talousjätevesien käsittelystä vesihuoltolaitosten viemäriverkostojen ulkopuolisilla vessoilla ja alueilla 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 01:20

Jokaista satakymmenprosenttisesti!Tuli mieleen tosta tausta nupista ja paska kupista,se on ns.saksalainen malli,koska haluavat ihailla tuotetta ennenkuin huuhtovat sen alas.Istuin on varustettu *hyppyritasolla*,johon tuotokset jäävät odottamaan huuhtelua.

Kysyjän kommentti

Tämäkin toimii....vaikka ohjeena ja on takuu varma.
Matkamies pysähtyi pieneen kylään ja sai itselleen huoneen maalaistalosta, jossa oli ulkovessa. Hän meni sinne hoitamaan luonnollisia tarpeitaan. Kauhukseen hän huomasi, ettei siellä ollut vessapaperia. Kohta hän näki seinällä lapun:
- Pyyhi itsesi etusormella ja työnnä sormi tähän reikään. Kohta se on puhtaampi kuin arvaatkaan.
Mies teki työtä käskettyä ja työnsi sitten sormensa reikään. Toisella puolella vessaa oli poika, joka läimäytti sormen kahden tiiliskiven väliin. Tuskasta ulvoen mies veti kätensä pois ja työnsi sormensa suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 04:11

1. Se virkistää kummasti, kun väsyksissä istahtaa sille päällimmäiselle kannelle.

2. Lapsiperheessä mahdoton kielto. Etpä taida itsekään huuhtoa avaimiasi alas?

3. Toivon totisesti, että herkkävatsaiset siirtyvät ainakin kuuloetäisyyden ulkopuolelle.

4. Miksi meillä on sitten tarjoilupöytä juomahanalla pytyn edessä? Sen reunalle on kätevä laittaa kirjat, lehdet ja läppärikin on siinä paremmin esillä kuin työpöydällä. Juomille ja eväille on laskutilaa (juoma)hanan molemmin puolin.

5. Istuimen takana on hätäpistorasia, jos läppäristä loppuu virta.

6. Palkanmaksua ei keskeytetä istunnon aikanakaan.

Yleisohje kuului ennen "Vedä narusta, nauti kesästä". Sponsored by Teho&Tampax

Tässä pieni kansainvälinen keskustelu siitä miten vessaa kuuluu käyttää; www.pbase.com/jtodhunter/indian_toilet

Lisää kommenttisi myös sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 06:27

Sataprosenttisesti ovat saasteeni menneet siivilästä läpi. ei ole liiat pursuilleet yli laidan.
Tämä kysymys onkin nyt juuri aamukahvi- ja sanoisinko suoliston tyhjennyshetkeen sopiva.
Siistinä sielläkin pitää käyttäytyä. Hyvin usein joutuu yleisen WC.n oven painamaan kiinni,
koska sitä on luultu useimmiten uimalaitokseksi ja pitäisi olla kumpparit jalkaan jo sinne astuessa.
Mutta mehän olemme tunnettuja siisteydestä, hyi pois se likaaminen meistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 07:25

Juuri näin. Jokaisen tulisi noudattaa, mutta duunipaikassa kaikki eivät vieläkään osaa noudattaa, yök.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 08:08

Kyllä ehdottomasti noudatan sääntöjä. Sakkorangaistuksen uhalla täytyy noudattaa.Ainakin kädet pesen ja suihkukin käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 01.06.2011 - 10:58

Mikä putoaa maailman vahvimmaltakin mieheltä..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 16:34

Loistot on ohjeet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 18:36

Noudatettua tulee 100 % tarkkuudella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 21:53

Kerrankin olen oppinut jotain jo ennen virallisia ohjeita, hyvä minä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 09:43

Jos hätä tulee käteen, siitä selviää käden käänteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2011 - 09:27

Parhaani mukaan yritän noudattaa ohjeitasi.