Miten sinä lukisit hvarilaista menua?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...9-46--Hvar

Avainsanat: toiminta menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2011 - 19:26

Sitä en ymmärrä,mitä toi vesuri kuvassa tekee?

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksistanne. Veitsi menukirjan laidassa oli niin kuin sen vihkosen selkäosa...hauskasti keksitty. Jossain menussa oli vasara, toisessa kauha yms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2011 - 17:53

Jaa a sormi osoittamaan jotain kohtaa ja sillä selvä yllätys mikä eteen tuodaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:12

Kannessa lukee ilmeisesti bosnian kielellä jotain?
Kun laittaa kääntäjään kroatian, niin tulos on tämä;
Tavern.
Menego.
Tällä Bard povar Groda seisoo fortica tilaa. Sen muuraus oli tarjolla, ja niiden GROD zagarlila. Kuinka iso zvir Nika, seisomaan ja nauttimaan rauhasta.

Nauti rauhassa lomasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:16

Entten tentten teelikamentten hissun kissun... tai sitten Toffen tyyliin silmät kiinni ja sormi arpomaan. Juoman tilaaminen onneksi onnistui =)

Maukasta matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:22

aivan summassa vain sormella osoittaen, tai sitten liukeneisin hiljaa paikalta poies.
Etsimään vaikka ruokakauppaa, jos sieltä ymmärtäisin jotain ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:29

Arvaukseksi menisi. Tilaus täytyisi hoitaa tietämättä mitä pöytään tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 18:33

Summamutikassa silmät kiinni sormea pyöräyttäen listalla ja voila.. sitä tilataan. Tällä systeemillä itse saimme joitakin vuosia sitten Puolassa pääruuaksia sokerilla kuorutettu makaronia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 22:50

Sormi vaan johonkin kohtaan ruokalistaa..ja jännityksellä odottaa mitä ruokaa pöytään tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 22:51

Ihan oli kun omani vesuri, mutta hiukan oli tuo lyhempi teräinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 19:57

Vekkuli on veitsen muoto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2011 - 16:33

Suuri oli veitsi sinulla kädessä, taisit saada kunnon pihvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 21:49

Tuosta "veitsestäsi" päätellen tiedossa listalla on erilaisia - ei kovin hyvin ruuputettuja liharuokia. Mutta konjamiini menee kyllä ilman työkaluja hyvin alas.