Kalaretki

Kylläpä teki hyvää päästä kalaretkelle kaverin kanssa eilen piiiitkästä aikaa. Mato-onget oli matkassa ja makkarat, sinapit sekä tietysti vähän juomapuolta. Juomapuolen kanssa piti ottaa rauhallisemmin, koska keho ei sitä oikein kestä ja sitten oli vielä tänään aikainen töihinlähtö. Koko pitkä ilta meni siinä nuotiolla höpisten. Eipä ainakaan mennyt vapaapäivä ihan hukkaan, vaikka ei kalaa tullutkaan. Katkaisi arjen oravanpyörää mukavasti.

Avainsanat: kalaretki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 14:16

Kuulostipas Matulan päivä mukavalta. Oravanpyörästä pitää välillä päästä lomalle, muuten ei jaksa polkee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2011 - 13:08

Mukava päivä.
Olisikohan tässä tärpännyt? www.napsu.fi/matkailu/matkak...enalmadena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 13:09

Olet taatusti viettänyt kivan päivän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 14:42

Ei se saalis, vaan hyvä seura luonnonhelmassa nuotiolla, voiko parempaa käyttöä vapaapäivälle olla......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 15:37

Mukavaa, että on mukavaa kivassa seurassa rupatellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 18:55

Hyyyväää maaatuulaaaa!!! Niiin síitää piiitääää! Oravanpyörästä pitää osata loikata ulos edes kerran vuodessa, tai muuten sekoaa lopuksi elämäänsä. On todella mukavaa kuulla, että sinnä olet ymmärtänyt tämän ja koit upean kalaretken kaverisi kanssa yhtäaikaa sekä ladaten akkujasi, että viettäen jokaiselle tuikitapeellisia yhdessäolohetkiä kaverin/kaverien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:25

Totta, hyvä seura on henkistä terapiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:31

Kalaretki ystävysten kanssa on tärkeä. Saalis ei ole välttämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 11:28

Tuski mikään muu kuin ihminen, joutuu kiusasten kohteeki.Jokaista kiusaa vaan hänen himonsa.
Olet oivaltanut tahtosi mitä haluat.Mistä löytyy sielulle rauha. Sehän on luonto ja hyvät rehelliset ystävät ja läheiset.Kyllä ihmisen täytyy muutakin tehdä kun töitä ja toimeentuloa. Osata irrottautua ja nauttia. Puhua jos on puhumisen aika. Puhdistaa kaikki välillä pois. Suursiivous ei muute jaksa olla iloinen ja nauttia elämän pienistä asioista.Luonto ammentaa ja on ammentanut minulle elämän ilon ja terveyden.Nyt on kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 22:08

Hienoa että pääsit hieman tuulettumaan. Kyllä kalastus on ihan mukavaa, kohtahan se kausi alkaa kun aloitamme mökkikauden. Vaikka näin aikaisin ei oikein vielä kala syökään. Mutta kauniina helteisenä kesäpäivä - mikä on olla järvellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2011 - 16:53

Hienoa, että kalaretkesi ei mennyt hukkaan, sehän oli parasta terapiaa sinulle ja kaverillesi, jotta
saitte keroa sydämenne kyllyydestä entisistä kalaretkista, jolloin niitä suuria kaloja varmaan tulu paljon.