Helsinki-Vantaan lentokenttä sekaisin! Vaikuttaako matkustamiseesi tai tuttujesi??

www.taloussanomat.fi/liikenn...0117592/12

Lisätty: 27.05.2011 - 19:20

Kyllä harmittaa. Ystäväni tulossa näillä tunneilla Suomeen. Saas nähdä miten matkalaukkujen käy. No asutaan lähellä, niin voidaan vaikka huomena hakea laukut kentältä, mutta miten ne joiden pitää jatkaa matkaa tai on lähdössä.

Avainsanat: lakko helsinki-vantaan lentokentällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 18:50

Ei vaikuta, aika ikäviä nämä yllättävät lakot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 18:57

Ei vaikuta, tällä sektorilla kyllä lakkoillaan yllättävän paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 19:17

No tässä nyt lentoaseman lähettyvillä juuri katseltiin uutisia. Keljuttaa kovasti matkustajien puolesta eikä kyllä huomenna naurata jos joudutaan reissuun ilman matkatavaroita. Meillä on kyllä suunnitelma. Aiomme pakata tarpeelliset ja tärkeimmät käsimatkatavaroihin joten voimme aloittaa loman kaikesta huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 19:32

Täällä kamoja laukkuun pakkaan ja pikkasen oudot on fiilikset.Jos ei tuhka, niin sitten jokin muu tunkee tämän kerran matkustamisen väliin...Toivottavasti kiistat selvitetty huomiseen mennessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 19:32

Potuttaa mun ystävien puolesta,ovat tulossa Madridista Rigan kautta ja olleet retkella pian 2kk eli siinä vaiheessa odottaa malttamattomasti kotiin pääsyä...yllättäen ulosmarssi Hki-Vantaan lentoasemalla.Yks ystävä oli kokenut Italiassa junalakon seuraksista eli osataan meilläkin.

Mariaana, näin opastavat matkanjärjestäjät&lentoyhtiöt matkustajiaan,käsitavaraan tärkeimmät tarvikkeet,lääkkeet yms...Hyvvää lommoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 19:53

Ei ole vieraita tulossa, joten ei vaikuta. Enkä lennä nyt minnekään. Ikäviä nämä ovat, mutta hetken päästä on jo lauantai aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:10

En itse matkusta nyt..eikä ole sukulaisiakaan matkustamassa.eli ei vaikuta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 09:34

Ei vaikuta, kyllä Toyoni kulkee pitkin teitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:38

Kannattaa lentää esim. Tampere-Pirkkalan kautta! Täällä lennot ja terminaalipalvelut toimivat normaalisti! Blue1:n lentoja on Tukholmaan useita päivässä.

Lähteet:
www.finavia.fi/lentoasemat/l...e-pirkkala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 11:25

Itselleni ei vaikuta nyt mitenkään, mutta jännitän napsulaisten puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:12

Ei vaikutusta. Oikealla asialla on henkilökunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 21:20

Ei vaikuta minun eikä tiettävästi tuttujenikaan matkantekoon tuo pelleily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:23

ei vaikuta, ovat muutkin asiat minulla sekaisin,mitkä harmittavat enemmän.