Sisältyykö käsimatkatavaran paino 8kg matkatavaran yhteispainorajoitukseen (20kg)? Minulla on maksettu ruumaan menevästä laukusta?

Lisätty: 01.06.2011 - 04:37

Soitin kalliiseen asiakaspalveluun ja siellä kerrottiin ,että 20 kg on vain ruumaan menävästä matkatavarasta.

Avainsanat: air baltic matkatavarat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 17:39

Air Balticin sivuilla näyttää olevan selitys, että kabiiniin saa ottaa max 8 kg käsimatkatavaran. Ruumaan menevät ovat sitten erikseen.

Kalevatravelin linkki on hyödyllinen niille, jotka suunnittelevat matkaa Air Balticilla. Minulta ainakin lähti matkustushalut ko. yhtiön lennoille. Matkustajan täytyy olla todella tarkka matkatavaroiden kappale- ja kilomääristä. Ylimääräistä laskua voi pukata aika tavalla.

www.kalevatravel.fi/liikemat...ir_baltic/
www.airbaltic.com/public/mat...jetus.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 18:10

Ei sisälly, ainakaan meidän kohdalla ei edes punnittu käsimatkatavaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 19:35

Yleensä ei,mutta Rynkky voi keksiä kaikkea mahdollista tai ainakin ehdottaa,kuten seisomapaikkoja koneeseen ja vessamaksua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 20:28

Ei sisälly. Mutta käsitavaroissa on kokorajoitus, että mahtuu ylähylylle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 10:25

Ei sisälly.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:09

Joskus sisältyy, joskus ei.

Primera Air lennolla kyllä sisältyy.

Lisämaksuna maksoin 20 €.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 21:18

Ei sisälly. Finnairilla se on muistaakseni 5 kiloa.