Millainen on sää ja fiilis? Terveiset Tuusulasta.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...5--Tuusula

Lisätty: 27.05.2011 - 18:20

Ps. näkyy olevan ongelmia kentällä..ramppihenkilökunta marssi töistään ulos ja nyt ihmisiä istuu koneissa odottamassa ulospääsyä...katsotaanpas mikä on tilanne huomenna, voi itku.

Avainsanat: kulttuuri taide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 16:08

luonnikasta reissunjatkoa! kylmä tuuli puhaltelee, ei helli helle täällä, toivottavasti sinua siellä Hvarissa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. lämmintä lienee ollut sielläkin. Rusketus on täällä tuullut väkisten ja viimeinen lomapäivä kääntymässä iltaan. Aamulla alkaa kotimatka pikku hiljaa..ensin katamaraanilla tunti Splitiin ja iltapäivälento sitten Helsinkiin. Yötä myöten ajelemme kotia. Kuulumisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 16:09

Tuulista on Kouvolassa! Nurtsi leikattu ja piha siisti.Voi rauhassa lähteä reissuun : ) Fiilis on hyvä.Tuhkat tiessään taivaalta, eikä sotke lentoja enää yhtään.Huomenna nokka kohti Espanjaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 16:40

Meillä Helsingin keskustassa tuulee ja vihmoilee,jäätävän kylmää,vastatuuli mahtava,kun ajelin torilta kotiin ja nyt tekee mieli vain olla kotona,lämpimässä ;-D
Kaikille matkailijoille mukavaa lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 17:41

Ulkona harmaata ja koleahkoa, sisällä tunnelmallista ja mukavaa. Onneksi tyytyväisyys ei ole ilmoista kiinni. Hyvää matkaa ja nautihan lämmöstä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 18:33

Sataa kuin Esterin pers...tä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 18:55

Aurinko paistaa, mutta kolea tuuli käy, lämpötila + 16.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 19:47

Sataa ja tuulee, kirkastumisen merkkejä ilmassa. Sisätiloissa ystäviä odotellessa Seutulankentältä ja sitten saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 19:58

Tässä sadetta odotellen ilta menee, terveiseni sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:12

Aurinko paistanut osan päivästä..mutta puuskaista kovaa tuulta ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 22:35

Varmaan lakko sekoittaa ja harmittaa. Matkatavarat on kyseessä mahtaako niiitä saada kun tarvitsee, vaiko lähettää jälestäpäin.Harmillista, ei tullut tuhkapilveä.Sitä eneiten pelättiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 15:22

Eilen olin Mikkelissä, Saattotiellä, tänään en tiiä missä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 05:04

Minä kun luulin Sinun lähteneen ihan ulkomaille. Nautippa matkailusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 21:15

Voi itku sentään. Vähän väliä ne kiukuttelee siellä Hki-Vantaalla. Häpeäisivät isot immeiset kun toisille harmia tuottavat. Sateinen perjantai-ilta oli meillä, mutta siinähän se meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 11:09

Tänään maanantaina sateista, tuulista ja koleaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:19

Tänäänkin minullakin jo maanantai, mokkula tai mikä modeemi oli rikki ja on ollut aikaa tehdö vähän muutain.Sataa ja tuulee kutem Tuutikilläkin.