Mitä kuuluu tulevan viikonlopun suunnitelmiisi?

Minulla pieni laivaristeily työporukan kanssa, pihahommia ja vaateostoksia ensi viikonlopun kevätjuhlia varten.

Avainsanat: viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 27.05.2011 - 14:34

Minä jään tyttöjen kanssa kotiin, mutta emäntäni käy lauantaina Porvoossa sopimassa hääkukistamme paikallisen yrittäjän kanssa. Ajateltiin ensin ottaa neidit mukaan mutta hetken harkinnan jälkeen tulimme järkiimme ja päädyimme tähän järjestelyyn.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 09:38

Minulla on pientä puuhaa kotona ja pihalla kun sain peruutuspaikan kuntoutukseen ja pitää nyt etukäteen miestäni passata ja palvoa kun yksin tänne jää maanantaina pariksi viikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:21

Matkalla tarvittavien tavaroiden keräämistä ja laukun pakkaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:35

Huomenna taas lapsenlapsi hoitoon kun tytär lähtee Naisten kunto vitoseen ja mieskin on työn parissa... mutta muu on vielä arvoitus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:51

Vielä yö omassa sängyssä, sitten testaamaan hotelli Playa Victorian patjaa : ) ... Toivottavasti on niin hyvä, että kärsii siellä 2 viikkoa nukkua. Sillä onhan sitä jossakin välissä nukuttavakin...Eikö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 16:04

Olen ajanut savosta Vantaalle ja piipahtanut Halosenniemessä sekä käynyt katsomassa Aleksis Kiven kuolinmökkiä..joka on ollut kyllä isompi talo siihen aikaan. Kohta syömään jotain hyvää ja ihan vaan hotelli-ilta ennen huomista matkaa. Helsingin seutu on pilvessä, tuulee kovaa ja aika viileää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 18:09

Meidän piti lähteä mökille, mutta päätimmekin jäädä kaupunkiin ja lähteä keskiviikkona pidennetylle mökkiviikonlopulle. Suunnitelmissa ei ole mitään erityistä. Laitan hyvää ruokaa, käyn kirjastossa ja siivoilen ja tietenkin lueskelen mielenkiintoisia kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 18:25

Duuni viikonloppu, eli vapaaehtoistöitä huomisesta sunnuntaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 18:53

Huusholli siivottu, olen käynyt komeroita läpi, ja huomenna pistämme ystävättären kanssa kirppispöydän kahdeksi viikoksi pystyyn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:23

Kyllä viikonloppu menee töissä.. kun kulkee polkupyörällä saa 40km kuntoilua itselle..Iltaisin pihahommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 22:35

Perjantaina Mikkelissä hautajaisissa. Loppu vapaavalintaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2011 - 05:19

Voi, tätä tavallista kodin ja lasten hoitoa. Ei ole hauskuuksia tälle viikonlopulle tiedossa. Odotan vähän ilmojen lämpenemistä, niin sitten voisi piipahtaa terassilla tai vaikka lämmittää ulkosaunan. Mutta taitaa olla tulossa sateinen viikonloppu, niin eipä tuolla ulkona paljoa viitsi silloin olla. Täytyy tyytyä hyvään leffaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 04:57

Kelastus, kalastus ja kuherrus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 21:02

Näin viikonlopun päättyessä voin kertoa, että kaikki suunnittelemani puutarhahommat tuli tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2011 - 19:11

viime viikonloppu meni kyläillessä, ei napsuunkaan ehtinyt ollenkaan.