Jo on miehellä otsaa...

Petturi-Arska Arnold Schwarzenegger salasi vaimoltaan Maria Shriveriltä, että taloudenhoitajan poika olikin hänen seksiseikkailujensa hedelmä.

Arnold Schwarzeneggerillä oli kuitenkin pokkaa raahata koko perheensä lehtolapsensa kastajaisiin vuonna 1998. TMZ-sivusto on saanut käsiinsä potretteja, joissa Schwarzeneggerit hymyilevät muikeasti rakastajatar Mildred Baenan ja poikalapsen vierellä kameralle.

Vuosien ajan Schwarzenegger oli osa salalapsensa elämää. Hän opetti lastaan muun muassa golfaamaan.

Kalifornian entisen kuvernöörin ja toimintaelokuvien muskelisankarin ahdinko syveni, kun uusi nainen ilmaantui tilittämään seksikuvioistaan Schwarzeneggerin kanssa. Entinen lapsinäyttelijä Gigi Goyette väitti Extra-lehdelle aloittaneensa suhteen tähden kanssa, kun hän oli 16-vuotias ja Schwarzenegger 27.
Pari aloitti naisen mukaan suhteen uudestaan kymmenen vuotta sitten.

Schwarzenegger kiistää kaiken.

Avainsanat: schwarzenegger

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 11:50

Kyllä näitä kaapista ulos vedettäviä herrojen tekosia taitaa olla enemmältikin.
siitä hyvä, että "vakkeri" piti kastajaiset ja jos hän on muutenkin huolehtinut lapsen elatuksesta.
Nyt kun on aika jo ns."väljähtynyt" siis kaikesta ,mikä on salassa ollut ennen on alkanut tulemaan esiin,
niin paljon sitä paljastuu, mutta paljon jää unhoon.
Ja mitenkä näitä "pitkäpallisia" kuuluuksia paijataan ja tehdään kunniakujaa kun he vierailevat
eri paikoissa. En tarkoita yksinomaan "vakkeria" vaan muitakin siipeilijöitä.
Mikä häpeä se on reilusti tynnustaa, jos joskus on erehtynyt, onko se maineen kakku niin oltava kolhiintumaton, että se ei pientä lasta siedä.
Voi, voi, mitä se mummu suree nytkin tälläistä, antas sen surun naapurin suuripäiselle hevoselle, olisi siinä
kaurojen sijaan pureskeltavaa pitkäksi aikaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 06:11

Taitaa olla herralla enemmän lihaksia kuin harmaita aivosoluja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 08:19

Ihan oikein, että vaimo jätti petturimiehensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 08:23

Tuollaista sotkua se on monella muullakin miehellä kun järki seisoo ja se toinen vekotin samaan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 08:38

Niinpä niin... Miksiköhän menestyneiden miesten taustalta löytyy aina jonkinlainen "haaremi" ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 09:32

Toiminnan mies tämä Arska joka saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:26

Sellaista on elämä suuressa maailmassa. Kennedyn suvun kautta sai itse mainetta lisää eli pääsi politiikassa etenemään, loppu vähän ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:42

Tosiaan,Arnoldilla on aika sileä ja laaja otsa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:54

Ja missäköhän satumaailmassa tuokin ukko elää? Rahalla ei sentään ihan kaikkea saa...Niinkuin luottamusta...Oikeaa kunnioitusta...
Sitä huomaa piankin olevansa ihan yksin ja silloin se on voi voi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 11:02

Sitä nuo hormonipillerit teettää.. lihakset kasvaa ja aivot kutistuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 27.05.2011 - 14:41

Jep jep, turha enää selitellä kun vahinko on jo housuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 19:24

Tyypillinen mies, mokomakkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 04:55

Tukka pystyssä katuja astelen,
on pillihousuni haaroista ratkenneet.

Dingon sanoja lainaten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2011 - 20:25

Voi voi - temppukos tuo nyt on. Minunkin "Arskani" toi tyttöystävänsä ja yhteisen lapsensa meille asumaan.