mikäs on suurinta minkä sinä olet kadottanut ?

Kaikkea sitä ihmiset hukkaavatkin : "Egyptistä löytyi 17 kadonnutta pyramidia "

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...=nl-250511

Avainsanat: pyramidi kadottaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 20:34

tällä hetkellä käynnissä kadonneen vyötärön etsintä.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 19:11

sydämeni ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 19:54

Pientä ovat minun hukkaamani asiat pyramidien rinnalla. Mielenkiinnolla jään odottamaan uutisia tulevista kaivauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 19:57

Kerran vuokra-auton suurelle parkkipaikalle....Ja sydämeni kadotin joskus maailmalle; saimpas kuiteen sen takaisin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 20:00

Joku nupi on tainnut luiskahtaa ruohikkoon! Ei sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 20:38

Lapsuususkoni Jumalaan. Silloin sen otin vastaan selviönä. Nyt pohdin ja pohdin asioita, kuitenkin pääsen samaan tulokseen. En ole kadottanut sitä, se vain on aikuiseksi tultuani sekoittunut järkeiltäväksi.
Mutta taivas on uskoni määrä, en tahdo matkalle jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 21:22

Vai olivat pyramidit hävittäneet. Siihen ei suomessa pystytä. Yrittävät arkadianmäellä hukata hyvinvointiyhteiskuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 21:31

Ajatus tai ajatukset katoaa toisinaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2011 - 23:22

Anoppilaan katosi C-kupin rintaliivini - se kai isointa on, mitä tähän mennessä on kadonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 04:34

En aivan noin suurta, jotain pientä joutuu välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 05:43

Kyllä tuo Egypti on melkoinen aarreaitta..ois ihanaa olla argeologi ja päästä sinne kaivelemaan...mutta täytynee tyytyä tonkimaan vaan omaa kotipihaa. Jotain suurta olen kadottanut ja ne ovat tunnepuolella luottamus ja rakkaus. Aineellisista suurin oli autoni jonka kadotin hetkiseksi työpaikallani....aivot huilasivat hetken aikaa, ilmeisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 06:55

Minä 10 v aikaa hukkasin vyötäröni ja muutaman sateenvarjon olen hukannut myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:39

Parisängyn päiväpeitto katosi mystisesti kerran yhdessä muutossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:42

Välillä katoaa kännykkä tai avaimet, mutta löytyvät etsimisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:45

Itsetunto on joskus hukassa, mutta se nyt ei ole kovin suuri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 09:10

Uskokaa tai älkää viime vuona Turkin Kusadasissa hukkasimme hotellimme ekana iltana...
Ja kun kävimme Kyyhkyssaarella niin tuo meidän hotelli loistaa kuin Naantalin Aurinko keltaisena kaupunkikuvassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:13

Mitään suurempaa en ole kadottanut koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2011 - 10:31

Kotini kadotin kerran iltapimeällä. Juuri muuttaneena en löytänyt oikeaa osoitetta kyselemättä ohikulkijoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:47

Itseni mutta löysin ajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:46

Tännään huomasin,että kultainen ranneketju oli kadonnut..nyt kyllä harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2011 - 02:11

Koulun kanssa oltiin jollain matkalla, ja kadotin bussin. Onneksi löysin sen lopulta jotenkin. Rahaakin kerran katosi n. 100 euroa, eikä löytynyt.