Ei tullut maailmanloppua!

Ethän kerennyt ottaa lopputiliä.

Mikä saa ihmisen, niin täällä kotomaassa kuin muualla maailmalla uskomaan näihin epäonnistuneisiin ennustuksiin?

Uusi ennustus on vuodelle 2012, joten odotellaan...

Näin kauan meillä on elinaikaa mikäli maailmanloppu tapahtuu 21.12.2012

49701495 sekuntia,
828358 minuuttia ja 15 sekuntia,
13805 tuntia ja 58 minuuttia ja 15 sekuntia,
575 päivää, 5 tuntia 58 minuuttia ja 15 sekuntia,
82 viikkoa 1 päivää 5 tuntia 58 minuuttia ja 15 sekuntia

Pelottaako?

Avainsanat: maailmanloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2011 - 21:48

En edes pelännnyt,että voisi maailmaloppu tulla..kaikkea hulluutta siä ennustetaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2011 - 18:16

No eipä tullut. Itse asiassa unohdin koko jutun. En "jännitä" seuraavaakaan maailmanloppua - tulee jos on tullakseen, eipä se minun jännittämiseni siihen taida auttaa. Positiivisella mielellä päivästä toiseen sen suurempia murehtimatta. Joku sanoi joskus, että "Jumala taivaassa ja maanpäällä kaikki hyvin" tämä kuvannee parhaiten suhtautumistani asioihin. Tätä täydentämään sopii myös määritelmä, että elämä on tragikoominen farssi. Tämä auttaa suhteuttamaan asioita, eikä kaikkea enää voi ottaa ihan niin vakavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 18:17

Ei se ennustuspäivä vielä ole ohi, vasta huomenna voi huokaista helpotuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 18:28

No voi jee, yhtä kokemusta köyhempi, mutta ei tuo nyt niin kovasti harmita vaikka maailmanloppu ei vielä tullutkaan. Odotellaan seuraavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 18:44

Montakohan maailmanloppua on ennustettu minunkin elinaikanani? Toiset huuhaat ennustaa mitä vaan ja toiset huuhaat myyvät kaiken omaisuutensa maailmanlopun pelossa. Maailmassa on monenlaista kulkijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 19:52

Muistan ensimmäiset maailmanlopun ennustukset lapsuusajoilta, ja siitä on jo jokunen vuosikymmen vierähtänyt, aina löytyy lopun ennustajia ja niitä jotka näihin uskovat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 20:01

No tuli ainakin tulivuorenpurkaus ja sekin ONNEKSI ilmeisesti jo meni :) Näitä maailmanlopun manaajia on varmaan niin kauan, kun on ihmisiäkin maapallolla.Siis siihen maailmanloppuun asti : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 20:31

Voi vieläkö te laskette maailmanlopun tuloaikoja.
Kyllä sen kaikki tulevat näkemään sittten ja kokemaan.
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 21:20

Valhe, emävalhe ja tilastollinen maailmanloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 21:27

Eikös sen pitänyt tulla 21.5?Otin lopputilin,möin asunnon ja tein testamentin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2011 - 23:20

Uskovaisia on maailma pullollaan, onneksi me suomalaiset emme vouhota ihan niin paljon kuin ameriikoissa. Minä kuulin että 21.10.2011 olisi seuraava ja viimeinen, tämä oli vain varoitus. Odotellaan mitä tuleman pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:43

Ei ollut ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta, kun tuollainen ennustus meni pieleen. Varmaan moni jenkeissä trombin kouriin joutunut jo hetken uskoi, että nyt se maailmaloppu sitten tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 08:48

Ihmiset, jotka näihin uskovat, ovat kai tietyssä mielentilassa. Ehkä heille on ihan sama, jos sellainen tulee ja ehkä sitä kautta sellaista salaa toivovatkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 09:08

Eipä tullut mutta tuo ennusti uuden päivän joten elämä jatkuu, syksyä odotellen mutta ensin vietän riemullista kesää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:45

Kyllä mullistukset tulee yleensä ihan yllätyksenä .Ei sitä voi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 17:46

Vai oikein maailmanloppu. No johan on. Taitavat huu-haat ennustella mitä tahansa. Saattaa joku vielä vaikka uskoakin.