Minusta viikonloput ovat pitkävetisiä.Mikä viikonpäiväon mielestäsi paras?Itse olen maanantai-ihminen.Pääsee taas hommiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2008 - 00:49

Jok päivä on paras päivä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2008 - 14:12

mie taasen tykkään viikolopuista ja sanonkin että jotta perjantai ja lauantai on miun lempi viikonpäivät. maanantai ei oikeestaan yhtään kiva kun se on tämän arkisen puurtamiksen eka ja pitkäveteisin päivä. ti, ke, to meneekin sitten jo reippaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 18:36

Hommia kyllä löytyy viikonlopuksikin ihan yllin kyllin jos niitä kaipaa, mikä tahansa päivä voi olla paras, ei se ole allakasta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 21:00

No, alotetaan maanantaista; kiva mennä taas töihin, puhdas sivu viikossa, tiistai; kyllähän tuokii menee ihan ohimennen, keskiviikko; (jo) mukavata, voip alkaa suunnittelee viikonloppua, torstai; katsoo taaksepäin viikkoa mitä saanut aikaseks, ja jäljellä olevaa, mitä vielä pitäis saada aikaseks, perjantai; kuhan tään viel töissä tsemppaan niin sitte kyllä huilaan, lauantai; ihanaa saada nukkua/lepäillä vaik tunti pitempäänki, sitten ruokakauppareissut, paikat kuntoon koton ja sit saa vaa istuskella, sunnuntai; taas saap vähä lötköttää aamul, voip tehä 'mitä vaan', mut jossai takaraivos jumpsuttaa, et huomen töihin...
Hmm... paras päivä viikosta... täytyypi sanoa et se paras päivä valitsee mut enkä mä sitä parasta päivää...ah, kun vaikeeta... joka viikko erilainen, joka päivä erilainen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 09:33

Pidän viikonlopuista, koska mieheni (joka tekee normaalien ihmisten normaalia päivätyötä, missä viikonlopuut ovat vapaat) on myös vapaalla (itse teen säännöllisen epäsäännölistä 3-vuorotyötä) ja olen itse nyt lomalla, vietämme paljon aikaa yhdessä ulkoillen ja oleillen. Muuten kaikki päivät ovat mielestäni yhtä mukavia, olen harvoin pitkästynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 22:20

lauantai on mielestäni paras päivä koska kerkeää tehdä keskeneräisiä asioitaan
ja on saanut kunnon yöunet kun viikolla täytyy jokapäivä herätä 6.30.....

jonkun tutkimuksen mukaan keskiviikko olisi ainakin keljuin päivä.