Millainen hintasuhde fuengirolassa on suomeen verrattuna? Esim ruoka, asuminen, linja-autot, vaatteet...?

Avainsanat: fuengirola espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 14:53

Vähän edullisempaa kuin Suomessa ja sama totuus siellä pätee kuin muissakin vastaavissa kohteissa eli mitä lähempänä rantaa ravintoa/kauppa tms. sijaitsee, sitä korkeammat hinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 15:07

Halpaa verrattuna Suomeen, busseissa perusmaksu taisi olla 1,20€ ja juna Malagaan vähän päälle 5€ meno-paluu. Ruokaa ja juomista saa halvalla, hygieniatuotteet taas ovat melko kalliita. Ravintoloita pystyy helposti vertailemaan, koska kaikilla ravintoloilla on menut ulkopuolella. Rannan läheisyydessä baarit ja ravintolat ovat tietysti kalliimpia. Kiinalaisista ravintoloista saa todella halpaa ja hyvää ruokaa :)

Lähteet:
omat kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 24.05.2011 - 15:19

Hintataso on Suomea edullisempaa, tosin niin se taitaa olla missäpäin maailmaa tahansa. Harkitse ja katso mitä ostat ja ennenkaikkea mistä. Keskustan ulkopuolella hinnat hieman edullisempia.

Lähteet:
Tulin, koin ja näin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 17:19

Kokemuksesta voin kertoa, että hieman edullisempaa, kuin Suomessa. Turistien käyttämillä alueilla hintataso esim. ravintoloissa on kalliimpi joten kannattaa etsiä ranta-alueen ulkopuolelta ruokapaikkoja. Olen myös syönyt kiinalaisessa ihan sikahalvalla isoja useamman ruokalajin annoksia. Julkisten kulkuneuvojen hinnat edullisempia, kuin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 22:02

Kun oppii tuntyemaan paikat mistä ostaa, niin jokseenkin kaiken saa melkoisesti halvemmalla kuin Suomesta.
Vuokrat ovat suunnillen samat kuin Suomessa, mutta valikoima on laaja, löytyy halpaa ja sikakallista.
Kukkaroon tekee aika loven, yllätys, yllätys, lämmitys. Uusikin talo voi harva kuin seula ja lämpö karkaa papukaijoille saman tien. Satanen ei tahdo riittää, jos aiot pitää sisälämpötilan yli viidessätoista talvella ja alle 28 kesällä. Sähkö maksaa 14 senttiä+ALV 18%, puhelut ja netti myös hieman kalliimpia kuin Suomessa.
Bussilippu Malagassa maksoi tänään 1,20€ ja junalippu Malaga -Fuengirola 2,80€.
Vaatteista en oikein tiedä, mutta kallein ostokseni oli kunnon puku 40€, tosin alesta. Muuten en ole kymppiä kalliimpaa vaatetta ostanut, en kenkiäkään.
Pussillinen ruokaa maksaa kympistä kahteen, eli paljon halvempaa kuin Suomessa ja tuoreempaa. Viinin ja oluen ystäville Fuengirola on paratiisi.
Bensa on vähän halvempaa, dieselveroa ei ole, eikä tv-lupaa, yhtiövastikkeet ovat pieniä jne.
Tulkkaus ja muuta apua saa halvalla, esim. käynti Malagassa liikenneministeriössä tulkin autolla 20€.
Kaiken kaikkiaan Fuengirolassa pärjää aika paljon vähemmällä rahalla kuin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 23:18

Kyllä taitaa aavistuksen verran olla edullisempaa, bussit ovat varmasti paljon halvempia.