Onko kokemusta vakuutusyhtiön pankin asiakkaana olemisesta?

On kuulemma etuja esim. vakuutusmaksuista 5%lisäalennusta..ja parempi korko,kun muissa pankeissa..Onkohan tuohon uskomista??
Kovasti huokuteltiin,kun vakuutukset on Tapiolassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 14:15

Tapiola-pankkia en pankkina suosittele, niin ovat sen asiakkaat kertoilleet.If on hvä vakuutusyhtiö, siitä on kokemusta pitkältä ajalta ja sitä en vaihda.
Aktiallakin taitaa olla omistuksessaan vakuutusyhtiö, en harkitse sitäkään.

Kysyjän kommentti

Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2011 - 13:06

Minullekin tullut sieltä tarjous. Mielestäni pankin palvelut olivat kuitenkin jotenkin suppeammat kuin ns. tavallisessa pankissa, joten en vaihtanut pankkia ja sittemmin vakuutusyhtiökin vaihtui Ifiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:37

len erään pankin asiakas ja sitä kautta saan vakuutusmaksuista 5 % alennuksen. Olen tyytyväinen
omman ratkaisuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:51

Eipä ole minulla aiakaan nuo samassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 24.05.2011 - 15:22

Tili Nordeassa ja vakuutukset Trygillä. Keskittäminen kannattaa aina ja sen saa jo muutamalla vakuutuksela.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 16:55

Samoin mulla tili Nordeassa ja vakuutukset Trygillä, sain aikoinaan hyvät alennukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 17:26

Tapiolassa vakuutukset, mutta sen pankkia en edes harkitse. Tapiolankin aion vaihtaa lähiaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 18:43

Kaikkihan nuo tuppaa olemaan nykyisin "finanssitavarataloja", joten samat palvelut saat lähes kaikilta. Keskittämäinen kannattaa kuten -m- tuossa jo sanoikin. Silloin saat parhaat edut. Hesarin tutkimuksen mukaan Nordea on ollut hinta/laatusuhteeltaan paras. Siellä hinnoittelu on "läpinäkyvää" ei kytketty mihinkään bonuksiin jne. vaan tiedät mistä maksat.
Minulla on tili Nordeassa, mutta vakuutukset IFissä. Vakuutusyhtiötä en vaihda, sillä pohjana on TEVA (teollisuusvakuutus) eikä näitä etuja saa enää mistään. Olkaapa tarkkana, kun vaihdatte vakuutusyhtiötä, ettei ehdot muutu kovin radikaalisti. Vanhoissa vakuutuksissa on yleensä huomattavan paljon paremmat ehdot. Joskus kilpailutin vakuutuksia, mutta myyjä totesi heti, ettei vanhan TEVAn kanssa pysty kilpailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 19:43

Mieheni on Tapiolan asiakas mutta pankkipalvelut on vain koneellisesti ei käteistä.Otti vakuutukset pois juuri tuosta yrityksestä.Ainakin osan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 21:22

Vakuutukset on meillä myös tapiolassa,mutta tilit on oikeassa pankissa.On Tapiola kosiskellut meitäkin pankkiinsa.Ei olla edes harkittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 23:16

Tapiola on ollut vak.yhtiönä iät ja ajat, hyvät ovat alennukset jo nyt. Ifiin en ikinä vaihtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 07:47

Pitääpä tarkistaa ja kilpailuttaa kaikki vakutukset. Jotenkin tuntuu luotettavammalta pankin vakuutukset kuin vakutusyhtiön laajennus pankkitoimintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 14:23

Eipä ole, eikä tule. Vakuutukset ja pankkiasiat pidän visusti erillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 04:28

Nordeassa ja Op:ssä minä asioin. Tapiolassa minulla on jotain vakuutuksia, vähän olen miettinyt tuota tilin avausta, vaan en ole vielä päättänyt.