Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
Hannu Mattisen kirja, Asiakkuusosaaminen - kuuntele asiakastasi, valikoitui Pro Oeconomia 2006 -finalistien joukkoon
Esiraadin lausunto:
"Kirja kyseenalaistaa perinteistä asiakassuhdetoimintaa: se on ollut liian etäällä kohteestaan. Todellinen haaste on asiakasta koskevan tiedon laatu ja sen hyödyntäminen - tämä kirja tuo syventäviä ajatuksia tähän tarpeeseen. Kirjoittaja osaa asiansa, ja kirja on helposti omaksuttava ja virikkeellinen." (Lähde: www.sefe.fi/info/prooeconomi...inalistit)
"Tämä kirja käsittelee asiakkaan kuuntelua ja siitä syntyvää asiakkuusosaamista. Asiakkaan kuuntelussa tavoitellaan syvennettyä ymmärrystä asiakkaan ajatuksista ja toiminnasta. Kuuntelun tuloksena asiakas tunnetaan niin hyvin, että tietämyksestä syntyy kilpailuetuja. Tässä kirjassa kuvataan, mitä kuuntelu tarkoittaa yrityksen toimintatapana ja kuinka se edistää asiakkuuksien onnistumista.” (Mattinen, 2006)
Oheinen ote kertoo olennaisen.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Mielestäni kaikki työ,missä joutuu tekemiseen ihmisten kanssa työkseen,on asiakassuhdetyötä.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.