mitä asiakassuhdetoiminta on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2008 - 12:03

Hannu Mattisen kirja, Asiakkuusosaaminen - kuuntele asiakastasi, valikoitui Pro Oeconomia 2006 -finalistien joukkoon

Esiraadin lausunto:
"Kirja kyseenalaistaa perinteistä asiakassuhdetoimintaa: se on ollut liian etäällä kohteestaan. Todellinen haaste on asiakasta koskevan tiedon laatu ja sen hyödyntäminen - tämä kirja tuo syventäviä ajatuksia tähän tarpeeseen. Kirjoittaja osaa asiansa, ja kirja on helposti omaksuttava ja virikkeellinen." (Lähde: www.sefe.fi/info/prooeconomi...inalistit)

"Tämä kirja käsittelee asiakkaan kuuntelua ja siitä syntyvää asiakkuusosaamista. Asiakkaan kuuntelussa tavoitellaan syvennettyä ymmärrystä asiakkaan ajatuksista ja toiminnasta. Kuuntelun tuloksena asiakas tunnetaan niin hyvin, että tietämyksestä syntyy kilpailuetuja. Tässä kirjassa kuvataan, mitä kuuntelu tarkoittaa yrityksen toimintatapana ja kuinka se edistää asiakkuuksien onnistumista.” (Mattinen, 2006)

Oheinen ote kertoo olennaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2008 - 12:03

Mielestäni kaikki työ,missä joutuu tekemiseen ihmisten kanssa työkseen,on asiakassuhdetyötä.