Paras naisartisti, paras miesartisti Suomessa mielestäsi tällä hetkellä?

Eli kukapa 'joikhaa' parhaiten (edesmennyt tai vielä livenä oleva), ja ehkäpä myös mikä kipale hänelt/heilt mielestäis se top van?, mitäpä tunteita herättää sius tää valitsemas kappale/artisti?

Lisätty: 12.10.2008 - 21:35

Saaphan niit laittoo useampiikii (heh) en mie hanttii paa, sano jotta...

Avainsanat: laulajat mies nainen paras suomessa kappale tunteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 21:32

ai kauhee ku pistit/ heitit pahan kyssärin taas. (siis jos vaan yhden saa pistää, ku nuit hyvei ois usampiakin) maija vilkkumaa - satumaa tango ja topi sorsakoski - sillä on niin moni hyviä kappaleita jotta en osaa eritellä [ ja tunnustan, en oikeen kappaleitten nimiäkään muista ] en osaa sanoa että onko nu ne numero onet, mutta tosi hyvei kumminnii. [ siis tää on tosi vaikiaa kun niit on pal hyvii ] mä en nyt vastannu niin kuin toivoisit ja miekii toivoisin, sorry. : (

Lisätty: 12.10.2008 - 21:37

samuli edelmannin ja cata mansikka-ahon levottomat kipale, se vaan on niin ihana biisi.

Lisätty: 12.10.2008 - 21:43

p.s. tota levottomat biisiä en kyllä varmaan vuoteen kuunnellut, koska siihen liittyi muistoja exästäin. en vaan kert kaikkiaan voinut sitä kuunnella, jos se tuli radiosta niin käänsin kanavaa, jos en voinut kääntä niin poistuin paikalta. jonna tervomaan - se kymmenellä kielellä kiitos - nimeä en just nyt muista, tää on niin tätä tää miun muistini. leevien biisit kaaikki melkkest todella hyviä.. nuit hyvii riittäs vaikka kuinka. : D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2008 - 21:23

Discon "Levottomat tuulet" on edelleen tunteita herättävä kappale. Olen koko nuoruuteni pitänyt yhtyeestä ja kun nykyisin 18-vuotias tyttäreni soitti sen pianolla ensiesiintymisessään Valkoisessa Salissa 14-vuotiaana on se säilynyt mielessäni ja tuo muistoja kun radiosta sen kuulen.

Naisartisteista olen aina tykännyt Kaija Koo:sta. Olimme ensimmäisen kerran ulkona treffeillä nykyisen ex-mieheni kanssa Kaija Koo:n konsertissa. "Kuka keksi rakkauden" aiheuttaa vieläkin kaihoisan mielenkuohahduksen. Ja jos yksittäisiä miehiä haetaan niin kyllä se on Tapani Kansa ja "Hopeinen kuu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 22:14

Tarja Turunen ja Lauri Tähkä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 22:53

Susanna Haavisto ja Jussi Lampi,
vakuutavimmat tunteiden tulkit joita olen livenä päässyt viimeksi kuluneen vuoden aikana kuulemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 00:13

loiri ja larivaara

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 08:54

Tarja Turunen ja Vesku Loiri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 11:31

No, minä kuuntelen vähän erilaista musiikkia, mutta tulkoon tämäkin genre edustetuksi.
Jorma Hynnisellä on ihana ääni ja hän on vaikuttava taiteilija vaikka kuulo toisesta korvasta on heikentynyt.
Ja Soile Isokoski on tunnettu laulaja Suomen rajojen ulkopuolellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2008 - 12:14

Naisista Katri-Helena,miehistä Kari Tapio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2008 - 22:39

en oo nykyään mitään ihan tiettyy seurannu mut vois sanoo ehkäpä
Maija Vilkkumaan ja Mariskan sekä Tarja Turunen nightwish aikoina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2008 - 10:26

Johanna Kurkela ja Juha Tapio