Mitä on lankuttaminen?

Lisätty: 17.05.2011 - 12:37

Uusi villitys Australiassa.

Avainsanat: lankuttaminen extreme

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 12:52

Jaa että mitäköhän on lankuttaminen? Sehän on sitä pähkähullua touhua jossa mennään lautamaiseen asentoon makaamaan esimerkiksi kahden tolpan varaan, tai vaikkapa seitsekerroksisen talon katolla olevan reunuksen päälle. Sitä harrastavat erityisesti mainitsemasi Australialaiset oman henkensänkin uhalla vaivautumatta tarkistamaan, etteivät putoa maakuupaikaltaan alas ja kuole niinkuin yhdelle typerykselle tuossa maassa kävi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 13:37

Ei ihan niin typerä villitys kuin brittien hyppinen Ibizalla hotellin parvekkeelta uima-altaaseen.
Siinä on kuollut useampi kuin yksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 14:05

Esim. Kaljaasin rakentaminen;
Lankuttaminen aloitetaan kölistä ja täkkilinjasta
(kannen tasalta) vastakkain. Täkkilinja ajetaan
vesivaakalla, piirrustuksista tehdyn laudan
avulla, johon merkitään täkkilinjan korkeus
kunkin kaaren kohdalla.

Lähteet:
kotisivukone.fi/files/vipust...akent2.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 15:45

En ole kuullutkaan, mutta mitä noista edellisistä vastauksista ymmärsin, on se hullun touhua.
Vähän kuin venäläinen ruletti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:50

Mitähän mahtaa olla paikalliseksi languageksi verbi "lankuttaminen"?
Pitääs käyttää vanhaa sanontaa"kaikkea ne saksalaiset keksii"...<tiedän,tiedän,että nyt on puhe ausseista,mutta vanha sanonta käyttää saksalaisia.

Lisätty: 17.05.2011 - 23:01

siis PLANKING=laudoitus
näin netti-TVssä videon,aivan pähkähullun näköistä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:58

Aivan hullua touhua, sanon minä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 18:42

Laudoitus on villitys, joka on lakaistaan ​​Australia viime viikkoina ja se päättyy pahimmalla mahdollisella

HULLUA TOUHUA !!!

translate.google.fi/translat...ing-stunt/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:27

Kaikkea sitä maailmalla keksitäänkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:36

Australialaiset juovat eniten olutta maailmassa ja hullunlailla lankuttavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 18.05.2011 - 08:27

Youtubessa näyttäisi olevan jokunen video liittyen aiheeseen. Lajin viehätys ei oikein auennut minulle...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 10:20

Nyt vasta minä löysin videon lankuttamisesta. Maataan esim. kahden pylvään päällä, pää toisella ja jalat toisella, maha lelluu tyhjän päällä. Tämä lienee harmiton homma näin matalalla, mutta kiivetä nyt
katon reunan päälle lankuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:14

Hikiliikuntaa.

Lankuttamisesta Suomen uusi villitys!
Lankuttaminen on hieno koko perheen harrastus: lankuttaa voi missä vain ja milloin itselle sopii! Tyylikin on vapaa.

Lankuttamisen juuret rantautuvat valtamerten taa Australiaan, jossa lankuttamisesta riemuitsevat jo tuhannet! Lankuttaessa ei edes tunne urheilevansa kun on niin hauskaa!