Kyllä osaavat irviä?

Mertarantaa; www.youtube.com/watch?v=LrGZ...r_embedded

Avainsanat: kumarrus punaisellamatolla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 14:53

Melkein sanoisin neronleimaus,sen videon pikku editointi;just nappiin!Hauskaa ja harmitonta!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 11:14

Nopeasti tieto kulkee. Poikani sai eilen Slovakiasta kaveriltaan linkkinä Nurmisen ilmaveivin. Ovat kuulemma huolissaan miten Poika (palkintomalja) pärjää Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 11:25

Joo aivan tarpeeksi irvintää on tullut vielä tämänkin aamun ainakin radiosta.
Mahdotonta mökää, josta ei saa selvää. Olisi kuin jotain ihmeellisempää olisi tapahtunut.
Eikös ne voitosta lähteneet pelaamaan ja onnistuivat hyvin. Ei tarvinnut selitellä nyrjähdyksiä
ym. kolhuja nyt sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.05.2011 - 11:52

Tämä on hauskaa huumoria, itse nauroin vedet silmisä. Älkää nyt ottako kaikkea aina liian vakavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 12:29

Olipahan kerrankin näyttävä kotimaahan paluu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 13:21

Kotimaan kamaralle tullaan ihan täysillä, mikä siinä!! Kaikkensa antaneena toisin sanoen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 13:22

Hyvin oli yhdistelty kaksi eri asiaa.
Harvoinpa ne pokaalit ilman minkäänlaisia kolhuja selviävät. Onneksi mies ei sentään mennyt lommoille.
Täällä irvivät omat ja vieraat Jämtinille; www.aftonbladet.se/sportblad...leComments

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:55

Kyllähän se paavikin maankamaraa suutelee, niin mikä ettei lätkävalmentajakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 16:58

Kyllä Suomen maan kamaraa kannattaa suudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 18:49

Jos nyt hieman nokka vasten maata menee niin siitä irvaillaan, mutta kyllähän mekin pahasti pistimme Ruotsin poikia... ivaten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:22

Komeat voltit, ja veivaamiset, toivotaan, että asianomaisella on hyvä huumorintaju, tästä todennäköisesti vielä väännetään useampiakin eri versioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:28

Taitaa olla niin, että ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Kännissä kuin apina, eikä silloin edes loukkaa itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 22:17

Ihme homma että selvisi ihan noin vaan. Täyty olla aika tuiterissa. Silloinhan ei yleensä satu.Hauskaa hurtti huumoria tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 09:14

Hyvin pojat maailmalla esiintyivät, joten kyllä juhlat heille suodaan ja ainahan juhlien järjestelyssä sekä sen jälkeen tulee väsymys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:11

Saahan ja soppiihan sitä suuella.