Tosi tarina elävästä elämästä?

Oli hullujenhuone ja keuhkotautisairaala vierekkäin aita välissä. Aidan toisella puolella kaveri kiersi suksillla nurmikkoa. Toisen puolen mies huikkasi, taidat sittenkin hullu olla kun kesällä hiihdät?
Vastaus tuli heti;"on helppo hiihtää kun on terveet keuhkot"!

Avainsanat: kesähiihtäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 11:10

Jumppiksen tarina on hyvä esimerkki siitä, että positiivisella ajattelulla sitä näkee asiat aina parhain päin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2011 - 08:50

näin se on... terveenä kaik on parempaa ...jot pitää vain olla kiitollinen jokaisesta terveestä tai melekein terveestä päivästä ... ainakin itse ajattelen , et on ihmisii jotka ovat paljon kippeimppi ku mä , jot ei nääkään kivut ole silloin niin pahoi ja taas muistaa , et oon myöskin ollu paljon kippeemp , jot ei valitet pienist ... nautitaa nyt täst elämäst näil eväil mitä jokaisel on ... vois ol , et jonakin päivän ei niitäkä ol ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 08:55

Tositarina elävästä elämästä; Istuin taannoin kahvilla hullujenhuoneen varastossa hullujen kanssa ja eräs ihmetteli, että "Missäs Arska (nimi muutettu) on?" Siihen yksi tiesi, että hän on Törnävän sairaalassa yrittämässä terveen papereita päästäkseen töihin.
Kysyjä oli hyvän tovin hiljaa ilme vakavana, kunnes totesi, että "KYLLÄ HULLU MIES!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 09:25

Minkä kerroit taitaa todellakin olla totta ja tapahtumapaikkana rauha ja tiuruniemi,kyseiset laitokset on jo alasajettu ja nyt rauhaan nouseekin hulppea hotelli ökyrikkaille venäläisille.rauha oli mielisairaala ja tiuruniemi oli keuhkotautiparantola tuolla joutsenon ja imatran rajamailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 09:32

Jep, jep... terveenä on hyvä olla, sitten kun on terveys mennyt, niin ei enää hiihdellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 11:16

Tosi tarina elävästä elämästä on nyt myös se, että lapsi-, ja nuorisomielenterveyspotilaiden tai -asiakkaidenhoito on aivan ehdottomasti retuperällä.
Ei ole ihme, että kasvaa tasapainottomia henkilöitä, jotka sitten tekevät järkyttäviä tekojakin.
Mielenterveys on sairaus siinä kuin moni muukin tauti ja on hyvinkin hoidettavissa, kun alusta
asti päätään hoitoon.
Vitsit vitsinä, ymmärrän sen, mutta en minä pitäisi kovinkaan hauskana sitä, että sairauteni kustanuksella
tehdään pilkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.05.2011 - 12:01

- Selliosastolta kuului räjähdyksiä kun Daltonin veljekset pakenivat vankilasta.
- Mistä vartija tiesi sen?
- Helposti, seinään oli ilmestynyt neljä aukkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 18:48

Noinhan tuo menee kuten sanoit, hyvillä keuhkoilla on hyvä hengittää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:22

Kompuraselkä ja sokea keskustelivat.

Kompuraselkä sanoi:

"Mennään satamaan katsomaan naisia"!

Sokea vastasi:

"Mennään vaan ja selkä suorana"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 10:59

Olette mahtavia vitsin vääntäjiä.Minä laitan Lada vitsin.
Ladassa on monipuolise ajoominaisuudet.Tuolla niitä on ojassa, kolmessa eri asennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2011 - 11:47

No tämä tulee vähän aiheen sivusta, mutta on tositapahtumiin perustuva vitsi. Äiti oli pienen poikansa kanssa kaupan kassajonossa. Jonossa edellä oli isokokoinen nainen, jonka kännykkä piippasi. Johon poika äidilleen: "äiti, tuo iso täti peruuttaa". Kotona äiti torui poikaa, että ei saa yleisillä paikoilla sanoa ihmisistä mitään. Kerrot sitten vasta kotona äidille. No seuraavana kauppapäivänä oltiin taas kassalla ja poika osoitti sormellaan kassatädin isohkoa nenää sanoen, "äiti, tuosta nenästä puhutaan sitten kotona" ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 05:08

Noin se menee.