Tiedätkö ? että sinä voit seurata Kauppatorin Leijona-juhlia ja niiden valmistumista Nettikamerasta - täältä:

Katso Kauppatorin Leijona-juhlia täältä:
Tästä "Nettikamerasta" voi seurata Kauppatorin Leijona-juhlien valmistumista isossa kuvassa. Lavaa rakennetaan kuvan oikeaan reunaan, presidentin linnan eteen. www.ek.fi/kamera/palace00.jpg
Lähde: jotain.com/helsinkicam/ tai www.ek.fi/www/fi/index.php
- kuvaa pitää itse päivittää aina välillä (paina F5 tai selaimen Päivitä-nappia)

Kerrankin voi kiittää Elinkeinoelämän keskusliittoa jostakin, tämä heidän nykyään hyvälaatuinen kameransa on Palacen hotellin katolla.

Toinen pienempi ja vähän väärään suuntaan, mutta automaattisesti päivittyvä kuva: www.portofhelsinki.fi/helsin...telasatama

Lisätty: 16.05.2011 - 18:46

Suomen nettikamerat www.virtuaalimatka.com/euroo...hp?c=suomi
tai www.webinfo.fi/index.php?camera=1

Avainsanat: leijonien juhliat nettikamera kauppatori kiekon mm 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 15:11

Kiitos linkistä. Taidan tästä seurata rauhassa ja lähteä vasta sitten, kun Leijonat saapuvat areenalle.

Kysyjän kommentti

Saatoit jopa hyötyä kuvayhteydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 13:57

En olisi sitä tiennyt,mutta onnekseni sinä siitä kerroit,että siitä kiitokset sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 14:11

Kiitos vinkistä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 14:39

No taas jotain tulehan näitä...
Turun kauppatorillakin on oma juhlat tänään, paas katsoo meneekö mies, mä en ainaskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 14:57

Hyvä linkki, tack!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 15:48

Kiitos, mutta mie teen nyt jotain muuta siihen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 17:44

tuoltapa saatan vilkaista, en meinaa kuitenkaan paikalle mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:04

Taidanpa jättää seuraamatta ja lähden katsomaan Sirkus Finlandian esitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 20:10

Ei kiitos, lätkä vaan ei ole mun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 21:19

Ei tästä nyt pääse tuonne, eikä päässyt edes omalle asemalle, kun oli pommiuhkaus.
Täytyy käydä nyt illalla katsomassa, josko pääsisi iltalenkille kiertelemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2011 - 19:08

En katsellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 04:56

Kiitos vinkistä.