Menetkö tänäiltana Helsingin kauppatorille mitalli juhliin?

Minä menisin,jos siellä asuisin on tämä sen verran iso juttu meille Suomalaisille.

Avainsanat: juhlat helsingissä kauppatorilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 07:54

Ehdottomasti. Mieheni kanssa olen menossa.

Kysyjän kommentti

Olikos teillä hauskaa juhlissa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 08:42

Ehdottomasti en. Matka on pitkä ja tie on kivinen.
Istun kotona aition ekapenkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:43

En mene. En seuraa jääkiekkoa, meillä ei tiedetty asiasta mitään ennenkuin avattiin aamun lehti.Urheilu ei juuri kiinnosta eikä etenkään jääkiekko.
Kauppatorilla olen ollut Lordin viisuvoiton jälkeen, ei muissa pippaloissa. Hirveä tungos pitää kaukana niiltä kulmilta kun jotain joidenkin mielestä "suurta" tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:29

En mene, mutta olen hengessä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:36

On vähän turhan kaukana. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:46

En mene ja ei mene miehenikään...miehellä työpäivä ja tuskin lähtisi vaikka ei olisikaan liian kaukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:48

En ole menossa, mutta toivon että kaikki lähellä asuvat menisivä. Juhlaa tarvitsee juhlia kunnolla. On syytä ainakin.Kyllä peli oli komeaa katseltavaa. Kaikki olivat hyviä pelaajia ja se joka lapaan liimautti lätkän ja työnsi maaliin ,oli huppeaa katsottavaa. Muille oppia.Ammattitaitoisia kavereita.Ruotsinpojat jäi ihmetteleen moisia taituruuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 10:29

Kovin on kaukana ne juhlat eikä oikeastaan sellainen mekkala edes kiinnosta. Maailmanmestaruus on kyllä huippu juttu. Onnea vaan Suomi-pelaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:33

Enpä taida lähteä, tyydyn juhlimaan kotona lasten kanssa. Onnea Suomi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 11:15

En mene tänään enkä huomenna, sillä joukoissa tyhmyys tiivistyy!
www.iihf.com/channels-11/iih.../home.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 11:29

vaikka menee rahat Portugaliin, niin ei haittaa. Ihanaa leijonat?? Olisi ehkä parempiakin syitä lähteä kadulle. Mutta eihän suomalaisia kiinnosta kuin jääkiekko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 11:51

Totta ihmeessä menen, lähijunalla pääsee suoraan keskustaan ja sieltä pois. Ja onhan noissa ruuhkissa totuttu olemaan. Tämä on suuri Suomalainen ilonjuhla, ilman puoluerajoja tsm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 12:58

Antaa hesalaisten hummailla. Pysyn kotikulmilla, enkä täälläkään mene juhlimaan kiekkokultaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 13:26

Ainakin lähikaduille haistelemaan juhlahumua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 13:35

Katso Kauppatorin Leijona-juhlia täältä:
Tästä "Nettikamerasta" voi seurata Kauppatorin Leijona-juhlien valmistumista isossa kuvassa. Lava on kuvan oikeassa reunassa, presidentin linnan edessä.
www.ek.fi/kamera/palace00.jpg
Lähde: jotain.com/helsinkicam/ tai www.ek.fi/www/fi/index.php
- kuvaa pitää itse päivittää (paina F5 tai selaimen Päivitä-nappia)

Toinen pienempi ja vähän väärään suuntaan, mutta automaattisesti päivittyvä kuva:
www.portofhelsinki.fi/helsin...telasatama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:01

enpä lähde torille tämän(kään) juhlan takia

kaiken muun mukavan lisäksi tämä tapahtuma on suurta juhlaa kaikille romanialaisille taskuvarkaille ja heidän kaikenmaalaisille kolleegoilleen

oikein varsinainen perstaskujen ja käsveskojen putsaustapahtuma .... tarkkuutta ja lyckka till teille jotka torille menette

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:12

Liian pitkä matka enkä varmaankaan lähtisi, vaikka matkakaan ei olisi esteenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 19:59

En mene, vaikkakaan matka ei ole esteenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:54

En mene - osaan juhlistaa ihan itsekin sitä voittoa, jos sen nyt katson juhlimisen arvoiseksi asiaksi. Mieluummin olen hiljaa mielessäni ylpeitä noista kiekkopojistamme jotka tekivät suuren ja raskaan työn mitalin saamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 20:24

Menisin, mutta matka on liian pitkä.