Huomenta napsulaiset. Mites viikko alkaa? Ainakin on hienoa olla suomalainen. Ihanaa leijonat, ihanaa!

Lisätty: 16.05.2011 - 10:25

Näillä kulmilla pilvipoutaa...tulisi nyt se sade tännekin. Maa on rutikuivaa, oikein huutaa vettä, vettä.
Ihana vapaapäivä, puutarhaunelmia, penkin rakennusta, unikon siemeniä maahan ja ruukkuihin. On keltaista, punaista ja lilaa unikkoa. Huominen päivä menee Kuopiossa ja osin Kysin reumapolilla tutkimuksissa. Jännittää hieman..kesälomakin on jo niin lähellä, että melkein hipaista voisi.

Lisätty: 16.05.2011 - 10:33

Tässä vielä pyörittelen muutamaa siemenpussia, Hollannista Sarilta saatuja ja yhdessä lukee Portulakka..mitähän sekin lienee?

Avainsanat: maailman mestari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 12:52

Voisiko viikko alkaa tämän upeammin kuin mitä se nyt, Suomen kiekkoleijonien rökitettyä eilen Ruosin pehmopuput jääkiekon mm- kisoissa, alkoi ? On taas upeaa olla Suomalainen. Paratiisi Oskarin lähes pyllylleen heittänyt alamäkisyöksy euroviisuissa ei sekään enää harmita. Näissä tunnelmissa ijänikuiset koittyötkin sujuvat kuin leikiten. Harmaa arkipäiväkin muuttuu juhlaksi...

Ai niin.. se portulakka.. Se on kaunis kukka joka sopii erityisesti amppeleihin ja parvekelaatikoihin, tai reunakasveikasviksi kivikkopuutarhaan. Se nukkuu yöllä ja sateella, mutta avaa kukintonsa auringonvalolle sietäen myös paahdetta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2011 - 07:08

Töissähän sitä tähän aikaan ollaan, normi maanantai ja pitkä duunipäivä edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 07:46

Huomenta Mariaana ja muut Napsut! Viikko alkaa hienoissa tunnelmissa, vaikka kurkkukipu taisi sitten ollakin keuhkoputken tulehdus. Lääkärireissu edessä. Lomailen ja vasta syksyllä tartun työkaluun. Illalla menen Torille, mutta huutakoot muut puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:44

Hieman apeana alkaa, tytär lähtee kotiinsa Helsinkiin.
Ja lääkärireisuja ja kokeita joka viikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 08:56

Uusi viikko jälleen alkamassa, vaikkei viisusijoitus ollut kuin se tavallinen. Oskar oli suloinen kyllä, kaikki pisteet hänelle suorituksesta.
Jääkiekko ei säväytä, hyvä muistaa olla kaukana Kauppatorin kulmilta tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:27

Töihin sitä kuitenkin tultiin, vaikka uhkasimme tämän päivän viettää kultaa juhlien, kyllä nyt kelpaa olla leijona-kansaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:37

Arki voitti luojan kiitos, yöllä pubeista ohikulkevat pelihullut huutelivat IHANAA LEIJONAT IHANAA...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:47

Täällä ei taida kovin suuria juhlia olla?
Normiviikko tulossa kesälomia odotellessa. Perjantain suomalaislehdessä varmaan on isompi juttu voitosta. Radiossa hehkutellaan vähän enemmän. www.radiofinlandia.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 09:53

Kannattaa olla Suomalainen olen aina ollut kotimaastani ylpeä.
Vaikka joskus kismittää ei se maanvika ole sieltä puruaa sisältä itsetä.Juhlan aikaa pojilla kannatti katsoa illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.05.2011 - 10:37

Työviikko alkaa normaalisti kahden tunnin palaverilla. Yleensä mennään kuivalla asialinjalla ja käydään viikon työt läpi ja jokainen kertoo projektiensa vaiheet - mutta ei tänään. Vaikka porukka oli väsynyttä ja osan henki hieman tuoksahti oli palaverissa silti kepeä tunnelma, kiitos Leijonat siitä. Onnea hienosta saavutuksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 12:02

Voitto huuman jälkimainigeissa kuitenkin normaalit puuhastelut töiden parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 12:55

On kiva olla kultapossukerhon jäsen. Niinköhän se on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:05

mukavaa kun onnistuu
vielä mukavampaa kun naapuri epäonnistuu
kaikkein mukavinta kun itse onnistuu ja naapuri epäonnistuu saman asian yrityksessä

- niin se vaan menee -

ps. portulakka : www.google.com/imgres?imgurl...CC4Q9QEwAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 18:15

Ihan tavallisella työpäivällä alkoi minun viikkoni, toki leijonia hehkutellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.05.2011 - 14:50

Kovan työn ovat pojat tuon mitalin eteen tehneet. He ovat sankareita, heille kunnia kuuluu yksistään.
Sadetta pidellen sisätiloissa alkoi maanantai.